Tdc play / Hometrio / erhvervsmobil abb


Hej på Tdc

Jeg har Hometrio løsning derhjemme, men får at vide jeg ikke har adgang til play på min pc. Er det korrekt?

Jeg har også iphone 4 med et erhvervsabb. Der står også jeg ikke har adgang til play. Er der mange forskellige erhvervsabb., og er der nogle som ikke har adgang til play?

 

Håber der er en der kan hjælpe:-)

3 Kommentarer

Som udgangspunkt skulle du gerne have adgang til TDC Play via din computer, når du har TDC Hometrio. Dog kan der være en undtagelse, og det er hvis du aktivt har været inde og vælge det fra, eller det er en firmaløsning du har, og firmaet så har valgt det fra. Ellers så har du adgang til TDC Play.

Det eneste du skal gøre for at få adgang til TDC Play, er at aktivere det. Det gør du ved at logge ind på www.tdcplay.dk.

Du logger ind i øverste højre hjørne.

Når du er logget ind står der i øverste højre hjørne at "Du har aktiveret TDC Play (web)" ,eller også står der at du ikke har aktiveret det. Hvis der står at du ikke har aktiveret TDC Play, skal du blot trykke på denne sætning, hvorefter du kommer ind på en side, hvor du skal taste dit telefonnummer eller EM-nummer sammen med dit kontonummer. Begge dele vil du kunne finde på din regning. Herefter har du adgang til TDC Play.

Hvad angår TDC Play på din mobiltelefon, så har alle vores nye abonnementer adgang til TDC Play, så hvis det er et ældre abonnement du har, er det muligt at du ikke har adgang. Her vil jeg anbefale dig at kontakte vores erhvervs kundeservice for yderlig information, idet du skriver at det er et erhvervs abonnement du har. Du kan finde kontaktoplysninger til vores erhvervsafdeling her: http://go.tdc.dk/nglck

Hvis du har adgang til TDC Play med dit abonnement, så kan du hente vores TDC Play app til din mobiltelefon, den finder du her: http://go.tdc.dk/dgluz

Hej Line

Det har jeg prøvet på min pc. Men der står: Du har ikke tdc play adgang.

Det står oppe i højre hjørne:-(

Kan du se, om der skulle være aftalt at jeg ikke skulle have det på telefon nr. xxxxxxxx?

(Moderator: Jeg har slettet dit telefonnummer, da dette er en offentligt tilgængelig side. Line har noteret det og vender tilbage til dig).

Jeg har kigget dit abonnement i gennem og kan se at du har adgang til TDC Play.

Derfor er vi nødt til at vide lidt mere om den fejl du oplever. I stedet for vi tager den her i offentligt rum, synes jeg at du skal ringe til TDC Hotline. Du finder vores kontaktoplysninger her: http://privat.tdc.dk/kontakt/

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)