TDC Play hjælp YouMusic med at få udgivet Windows Phone app, please!!!

Hej,

Overskriften siger det meste!

Til trods for gentagne henvendelser og opfordringer på Facebook og Yousee's forum gennem det sidste års tid, "Er der stadig ingen planer" om en YouMusic app til Windows Phone, som den TDC har udgivet til TDC play.

Hvor svært kan det være for dem? Kan I ikke give dem en hånd med det. Er det ikke korrekt, at I deler musik database, og at en "rebranded" udgave af jeres app næsten vil virke for yousee kunder out of the box.

Eneste forskel må være at den skal authenticate mod Yousee kunders IP, ligesom man gør på Yousee.tv, eller deres Yousee login. Er det mere end et par liniers kode der skal ændres og et logo der skal udskiftes?

Hvis jeres dygtige programmører vil give Yousee en hånd med på dette, så vil vi være taknemmelige!

Mvh,

Jacob

1 Kommentar

Hej Jacob.

Først og fremmest velkommen her på TDC´s kunde til kunde forum, som kunde og ansat i TDC vil jeg tillade at svare dit spørgsmål.

Om det er svært eller ej, må vi lade være op til udviklerne. Men at det er en app som du ønsker er nemt at se J og det er jeg sikker på at yousee er glade for at høre, så derfor har jeg sendt ønsket videre til yousee.

Nu flere der ønsker det, nu større er sandsynligheden trods alt for at der bliver lavet en app.

Jeg beklager at dette ikke nødvendigvis var det svar du håbede på.

Hilsen Per

God weekend.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)