Svar

TDC Play fra arbejde - Til min Iphone ?

Jeg har fået internet gennem mit arbejde, og i den aftale de har lavet der, er der også 4 brugere til TDC Play.

Jeg har fået det til at virke på mine computere uden større problemer, men jeg har et problem med min telefon. Mit private abonnement har jeg gennem Telia, men det burde vel ikke være et problem når jeg har min aktive TDC Play konto fra arbejdet ?

Kan det passe at jeg ikke kan få det ud på min mobil, eller er der "bare" noget jeg har overset ?

På forhånd tak for hjælpen.

Dechau

icon

Bedste svar af Martin12 5 september 2013, 13:48

Hej Kimp1707

Du har fundet en tråd der er 2 år gammel, og siden da, er rettighederne blevet ændret.

Du skal selvfølgelig tro på det, du netop har fået at vide :-)

Læs mere om play her: http://tdc.dk/element.php?dogtag=p&id=23189

Hilsen Martin

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Dechau

For at benytte TDC Play på din iPhone skal du have et TDC Mobil abonnement. Historisk set er det - udover aftaler med rettighedshavere - grundet i at du har fri trafik med TDC Play og derfor ikke bliver opkrævet datatrafik så længe du er på dansk netværk.

Håber du bliver glad for Play alligevel

DBH

C

Jeg har lige haft ringet til jeres kundeservice for at spørge om det samme, og der fik jeg netop det modsatte svar!!! Det er da ret forvirrende, at man ikke ved hvad man så skal tro.
Jeg har TDC på min iPad, men Telia på min iPhone. Og fik at vide jeg gratis kunne bruge mit TDC play login på min iPhone blot ved at downloade app'en.... Hmmmm. Så hvad skal man tro?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kimp1707

Du har fundet en tråd der er 2 år gammel, og siden da, er rettighederne blevet ændret.

Du skal selvfølgelig tro på det, du netop har fået at vide :-)

Læs mere om play her: http://tdc.dk/element.php?dogtag=p&id=23189

Hilsen Martin

Årh for Søren.... Tak Glad humørikon
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Så lidt :-)

God dag.

Hilsen Martin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8