TDC play - forslag til forbedringer

Jeg har nu en måneds tid brugt TDC play på mobilen (Android version) - og kan konstatere, at der er et par mangler:

• Playlister - disse kan ikke findes via søgning, hvorfor? Når det nu er muligt via web.
  • Playlister - har andre lavet en liste, f.eks Digster - så kan jeg ikke lægge en favorit under "Mit musik", hvorfor?
  • Fader funktion - i forbindelse med musik til træning vil det være praktisk med en fader funktion, så et afsluttende nummer crass-fader over i det næste med x antal sekunder. Som det er nu opgstår der en pause mellem hvert nummer
  • I det hele taget ville det være godt med en mere ensartet grænseflade web og mobil delen i mellem.
Thumbs up for jeres Musikradio del - den virker (og rigtig fedt hvis man kunne "like" et nummer, så radio delen blev mere intelligent i forhold til valg af musik, der paser præcis til mig)

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej NotBezzerWizzer

Tak for dine gode forslag.

Jeg vil tage dem med til vores udviklere. Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores produkter, så vi kan bruge alle inputs. Glad humørikon

/Stefan

Er der noget nyt i sagen - jeg savner meget radiofunktionen fra Spotify og imusic - at markere et nummer og den så spiller løs af numre der ligner!

og hvornår opdatere i metal radio'n?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P