Tdc play flere bruger?

Som tiltelen afsløre, mangler jeg hjælp til at sætte en ny bruger op til tdc play...

Hver gang jeg selv prøver på det sker ikke andet end jeg lige får toppen af siden indlæst og så sker der ikke mere, og hvis jeg logger ind med loginet på tdc play og prøver på at få tdc play på det, og jeg indtaster tlf nr. og det der kontonr. så siger den bare at det allerede er aktiveret på en anden bruger.

Er der nogle der kan hjælpe mig her?

MVH

Michael

Tradium Skole Hjem

4 Kommentarer

Kom nu i sving jeg sidder med nøjagtigt det samma problem, hvad skal man gøre, de gamle oplysninger ligger på en pc der er blevet skrottet, så dem kan jeg ikke få fat på længere Overrasket humørikon((

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Michael

Der er kun et hovedlogin pr bredbåndsforbindelse. Hvis du har brug for flere login, kan du efter login gå ind på tdc.dk/familielogin og invitere flere fra din husstand. Kan du ikke finde det tidligere login, så er det TDC hotline der kan hjælpe dig på rette spor.

DBH

C

Mange tak..

Jeg har fået det til og virke nu Glad humørikon

MVH

Tradium Skole Hjem

Michael

Hej

Jeg sidder med samme problem, men har ikke været heldig med at få det til at virke.

Jeg har inviteret min bedre halvdel via familie login (tdc.dk/familie) til at bruge TDC play men med hendes egne playlister, og da vi har alle vores mobiler + bredbånd på samme kontonummer, så kommer vi ikke længere end at indtaste mobil nummer + kontonummer, og får så at vide der allerede er oprettet en bruger, nemlig mig :-)

Hvordan kommer vi rundt om det ?

De bedste hilsner

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)