TDC-Play / film og Web-TV & Windows 8,1

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej..

Jeg undre mig over at jeg ikke kan se film og web-tv via TDC-Play på mine PC'er og Surface pro 2 tablet. (Windows 8,1).

jeg troede da ar TDC var rimeligt godt med, også til Windows 8,1 og til Explore browseren angår!!

Så vil i nok sige at jeg skal bruge Google eller Firefox i stedetfor Explore browseren.. Og til det vil jeg sige at svaret er Nej... Fordi jeg så vil miste nogle funktioner i min indkøbte, Microsoft Office Professional 2013.

Som jeg bruger til min pop3 mail. (Man kan nemlig ikke åbne linksene i indkommende e-mails).

I stedet for TDC-Play TV. bruger jeg nu TV2-Play's og ViaPlay's App. til windows 8,1.. Når jeg er på farten.. Jeg håber at i snart kommer meden app. også til windows 8,1..

Normalt er jeg en meget tilfreds TDC kunde. Jeg har Hometrio, Mobiltlf.abb. og Privat alarm m.m. ved jer.

Med venlig hilsen

Lars

8 Kommentarer

Hej.

Der er problemer med WebTV, film og serier på TDC Play hvis man bruger den nye Internet Explorer 11. TDC kender problemet, og retter forhåbentlig fejlen snarest.

Vil det så være muligt at bruge PLAY fra en anden browser end IE11?? Eller er det fordi der er opdateret til Windows 8.1? For mit har ikke virket siden jeg opdaterede mit windows, og hvis der bare skal en anden browser til, henter jeg den jo bare.. Glad humørikon Men det burde jo være forudset hos TDC.....

Kære MS-Erik

Den 08-12-2010 skriver du at TDC snarest vil retten fejlen med Explorer 11 og Webtv. Hvornår er snarest.

Jeg kører Windows 8.1, Explorer 11 i 32bit version og kan ikke få den til at køre.

Mvh

Per

Hej

En midlertidig løsning kan findes her:

/t5/TDC-Play/Se-WebTV-film-og-serier-p%C3%A5-PC-med-Internet-Explorer-11/m-p/129947#M6705

Omdømme 1

Hej Rowlandmand.

Du kan, hvis du downloader Firefox eller Google til dit Windows 8,1 godt se TDC's WebTV & Film.

Men som jeg skrev i mit indlæg. Vil du ikke kunne åbne linksene i din indkommende e-mails, hvis du benytter dig af Google eller Firefox's internet browser Og hvis du godkender en af browserne som standard browser.  (Det gælder Windows mail og hvis du har et Office program med Outlook 2013 installeret på din pc).

Og hvis du igen vil kunne åbne for dine links i dine indkommende e-mail, skal du enten kontakte Microsoft's surport eller geninstallere din pc.

Med venlig hilsen

Lars

Omdømme 1

Hej MS-Erik.

Tak for svaret. Jeg vil lige gennemlæse dit link grundigt, før jeg vil gøre mere.

Med venlig hilsen

Lars

Problemet med TDC Play i Internet Explorer 11 skulle nu være løst af TDC.
Klik her for flere oplysninger:
/t5/TDC-Play/Se-WebTV-film-og-serier-p%C3%A5-PC-med-Internet-Explorer-11/m-p/130633#M6765

Omdømme 1

Hej Erik.

Jeg takker for hjælpen. Min TDC-Play, - web-tv/Film fungere nu. Jeg har kun afprøvet med skrivebords versionen af Explore 11. Men det fungere fint og det er både via wi-fi og mit mobile bredbånd.

Med venlig hilsen

Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)