TDC Play film og serier i udlandet?

Hej!

Jeg har set, at det med jeres konkurrentes app er muligt at downloade film og serier til offline-visning på ferieturen i udlandet.

Jeg går ud fra, at TDC naturligvis ikke halter bagefter, så jeg leder efter en vejledning i, hvordan jeg gør dette?

På forhånd tak.

Christina Clark

7 Kommentarer

Hej Clarkcottage

Jeg kan ikke finde nogen vejledning, men på denne side står der "og du kan selvfølgelig også se film og serier, når du er på farten." - så det må jo kunne lade sig gøre. Glad humørikon

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_bb_tlv_film

Måske kan andre komme nærmere et svar til dig.

Hej Maja

Ja, det var jo desværre ikke lige det svar, jeg eftersøgte. Jeg kan også godt selv komme frem til dit citat. Men det omfatter jo bare, når man er 'på farten' i Danmark - og ikke udlandet...

Og eftersom jeg ikke har fået nogle fornuftige svar/bud på, hvordan jeg gør, så må jeg jo gå ud fra, at TDC ikke har valgt at ligge i førerfeltet mht. offline-visning af film og serier, men overlader det til konkurrenterne.

Er der virkelig ikke nogen TDC-medarbejdere, der følger med i de her fora, så man kan gøre sig forhåbning om fyldestgørende svar på sine spørgsmål? Kan det virkelig være rigtigt, at det skal overlades til 'superbrugere'/andre kunder?

mvh. Christina

Clarkcottage skrev:

Ja, det var jo desværre ikke lige det svar, jeg eftersøgte. Jeg kan også godt selv komme frem til dit citat. Men det omfatter jo bare, når man er 'på farten' i Danmark - og ikke udlandet...

Er der virkelig ikke nogen TDC-medarbejdere, der følger med i de her fora, så man kan gøre sig forhåbning om fyldestgørende svar på sine spørgsmål? Kan det virkelig være rigtigt, at det skal overlades til 'superbrugere'/andre kunder?

Hej igen Christina.

Ja så må du undskylde, at jeg svarede, når det ikke var det svar, du regnede med at få..

Og til dit sidste citerede indlæg:

Hvor bliver jeg dog trist når jeg læser det du skriver. Trist humørikon

Der er så mange meget dygtige brugere der forsøger at hjælpe andre kunder - her i dette forum, som TDC venligst har stillet til rådighed for os kunder. Det er ikke mig eller de brugere der forsøger at svare, der kan gøre for, at du ikke har læst betingelserne for at bruge forum.  Der står rigtig mange steder at TDC Forum er stedet hvor du får hjælp og hvor du hjælper andre.

Min sidste sætning i første indlæg, er jo netop for at forsøge at få andre til at hjælpe med et svar, men når andre kunder ikke ved hvad de skal svare, så må du jo rette henvendelse til TDC af andre kanaler, eller selv lede efter et et svar på tdc's sider. Især hvis du ikke er tilfreds med de svar du kan få i et  kundeforum,  hvor andre kunder inklusive superbrugere (uden apostrof) forsøger at hjælpe.  

Helt ekstraordinært har jeg igen ledt på tdc's sider, og fundet dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_play_fs

Find - hvor der står: "Hvor kan jeg logge på TDC Play?"

Hvilke konkurenter der kan tilbyde dig muligheden, ved jeg ikke, men jeg gætter på det er noget med tilladelser fra producenterne til udbyderne, og mon ikke de fleste udbydere har stort set de samme muligheder, at tilbyde deres kunder, men du er  velkommen til at undersøge markedet.. Glad humørikon 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Clarkcottage,

jeg vil bare komplettere Maja´s udmærkede og fyldestgørende svar - der findes ingen andre danske abonnement-udbydere, der lader dig bruge samme tjenester i udlandet som i den betalte tjeneste i DK, med mindre du snyder med din IP-adresse.

Det kan man så, men det må du jo selv finde ud af. Så er du "overladt" til, at selv søge videre og lade vær med at spørge i et kunde-forum, hvis du ikke er tilfreds med de svar du får.

Det står klart og tydelig i TDC´s betingelser, ganske fyldesgørende: "Det er ikke muligt at benytte TDC Play i udlandet."

Mvh

Hej Maja,

Det var ikke min mening at såre dig. Det skal jeg naturligvis beklage. Jeg var nok blot skuffet over dit ikke-svar i første omgang, og jeg synes, at du var for hurtig på aftrækkeren, da det jo lykkedes for dig i anden omgang at finde en form for svar. Oftest når man i fora ser, at der allerede er kommet et svar på en forespørgsel, klikker man ikke på selve indlægget.

Men jeg spørger jo ikke efter, om jeg kan se TDC Play LIVE i udlandet. Jeg efterspørger muligheden for at downloade film og serier, som jeg så efterfølgende kan se OFFLINE. Hvilket er muligt med bla. med ViaPlay.

Mvh.

Tak iMac. Glad humørikon

Hej Clarkcottage

Det kan godt være du blev skuffet over mit ikke-svar, og at du synes jeg var for hurtig, men på grund af mit ikke-svar, var der en yderst kompetent person der gav mig et hint til et korrekt svar. Hvordan det fungerer i andre fora, ved jeg ikke, men min erfaring her i tdc-forum er, at vi hjælper hinanden.

Jeg syns  du skal finde websiden for den tjeneste du nævner. Gå ind på siden "ofte stillede spørgsmål". Find "Er xxxxxx tilgængeligt udenfor Danmark", før du  binder dig til et abonnement.  Blinkende humørikon

God sommer weekend. Glad humørikon

Det er muligt at se tdc play film i udlandet, man skal blot hente et program som hedder easy-hide-ip.com

Så vælger man Danmark som ip, og herefter kan man se film i udlandet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P