TDC play filer til iphone

Hej

Jeg håber I kan hjælpe. Jeg er klar over, at jeg ikke kan spille Play-filer på min iphone, og derfor købte jeg musikken gennem play, men jeg kan stadig ikke overføre filerne til Itunes????

Kan jeg gøre noget? synes ikke det er helt ok, at jeg betaler for musikken og så kan jeg ikke tage det med.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Frejabarnet

Hvis det er WMA-filer din musik er leveret i, er den eneste måde at få musikken over til iTunes at du spiller numrene i en windows media play eller lign afspiller - bare ganske få sekunder, så licensen er på plads. Dernæst brænder du en lyd-cd som du kan rippe og hente musik over i iTunes.

Jeg skal beklage denne omstændige proces. Vi arbejder på at få MP3 formatet indført generelt på alt musik til køb, således at det er lettere i den sidste ende.

DBH

C

Hej Chriz

Hvornår tror du at det kommer op og kører på Itunes?

Når man forsøger at gøre det med at Rippe/brænde over på en disk fra Windows Media Player, Så siger den at "denne fil kan ikke brændes"   Hvad gør man??????

Omdømme 2

Hey jakobt

Play-filer kommer ikke til at fungere med iTunes. De er beskyttede af en anden DRM som bl.a. beskytter mod brænding af CD. Det er kun købe-filer som du kan konvertere til iTunes.

DBH

C

Hvordan ved man om det er en købe musik eller play musik? Jeg har adgang til TDC play gennem mit arbejde og, når jeg henter et musikalbum, står der at jeg har sparet penge - derved er det vel købemusik - eller hvad? Jeg har i hvertfald samme problem med at jeg ikke kan brænde det musik jeg henter.

Omdømme 2

Hey Eilsø

Velkommen til TDC Forum. Hvis du henter musik med TDC Play, så laver du et direkte download. Hvis du køber musik, så bliver musikken lagt i en kurv, hvorefter du betaler før du kan downloade.

Play musik på web kan ikke brændes eller lægges over på en MP3 afspiller. Det er en del af kopibeskyttelsen.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)