TDC play fasttrack - hent til pc

Hej

Mit problem er, at jeg førhen har været i stand til at hente musik ned til min pc, og så bagefter overføre musikken til min mobil (HTC Incredible S). Jeg har gjort det via Fasttrack og har haft mulighed for at vælge at downloade både via ikonet "hent til pc" og "hent til mobil". Nu kan jeg imidlertid ikke få Fasttrack til at virke, har prøvet at slette det, og installere igen. Modtager også push-meddelelse, og kommer videre ind på en side hvor der står jeg er oprettet, men det ændrer desværre ikke ved at jeg stadig har et stort rødt kryds ud for Fasttrack ved min profil. Hvad gør jeg galt? Har andre oplevet det?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Siden du har en Incredible S, hvorfor bruger du så ikke bare TDC PLAY App til Android, da det er meget nemmere?

Ellers må du jo nok ringe til tdc.

www.tdc.dk/kontakt 

Når man er i udlandet er det for dyrt, og derudover er det rart at ha lidt musik på telefonen, når man fx løber et sted med dårlig dækning
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

For dyrt?

Du kan sætte appen til at downloade filerne (før du tager afsted) og herefter afspille dem i offline-mode, så du netop ikke skal betale for det.  Glad humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)