Svar

TDC play famile

Jeg har via TDC play inviteret mit familiemedlem til at kunne bruge TDC play, men det link det bliver sendt pr mail virker ikke.
icon

Bedste svar af Rabo 30 december 2011, 13:13

Det er nu igen muligt at benytte familielogin.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej tinad

Denne fejl har desværre stået på et stykke tid, og er mere problematisk end forventet.

Vi arbejder på højtryk for at løse det, men jeg tør ikke give en tidshorisont på nuværende tidspunkt.

Vh.

Rasmus - TDC

Jeg har via Mit Login inviteret tre af mine familiemedlemmer til at kunne bruge TDC Play, men det link der bliver sendt pr. e-mail til dem virker ikke. Internet Explorer viser for samtlige tre familiemedlemmer (på tre forskellige pc'er) en fejlmeddelelse om at HTTP 404 ikke blev fundet. Hvad vil I gøre ved problemet? Jeg forventer, at jeg først skal betale det månedlige beløb på 56 kr., som jeg skal betale for TDC Play, fra det tidspunkt, hvor jeg og min familie får fuld glæde af TDC Play...?
Hej Rasmus

Er der måske en alternativ måde hvorved man kunne få tilmældt familie medlemmer? Eller er det bare at vente???

Hvis løsningen er at vente.... Hvor/hvordan bliver det så offentligtgjort at der er funden en løsning, for helt erligt gider jeg ikke at prøve mig frem dagligt

Hilsen

Lena og Andreas

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Det er nu igen muligt at benytte familielogin.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8