TDC play - erhverv - mobil

Jeg kan ikke få det til at virke med TDC Play og vores Mobil Erhverv. De vejledninger der ligger på hjemmesiden, kører sådan set bare i ring og det virker som om de ikke er opdaterede, jeg har prøvet at følge dem flere gange, men det er simpelthen ikke lykkedes mig at blive oprettet som bruger med adgang til TDC Play.

Den kommer og siger at jeg har et erhvervs abb. og skal i stedet følge en anden vejledning, følger jeg den, kommer den igen og fortæller mig at jeg har et erhvervs abb. og skal følge vejledningen.... SUK... Sådan synes det bare at køre i ring....

Jeg kan heller ikke oprette mig som bruger via app'en til iPhone, her kommer der en besked om at jeg ikke kan oprette mig som bruger via app'en med skal se hvordan jeg gør på tdc.dk....

Jeg har også læst mig til at jeg først skal oprette mig som TDC Forum bruger og så følge en vejledning, men den vejledning hjælper mig ikke rigtig videre.... Jeg arbejder selv til dagligt med it-systemer, programmering osv. og ser mig selv som rimlig skrap til at forstå og få tingene til at virke, specielt hvis der er en vejledning... Så der må være et eller andet galt mhtr. muligheden for at oprette sig når man er erhverskunde...?

Eller også må jeg gøre noget forkert.... ?

3 Kommentarer

Hej Pipsie,

Tak for dit indlæg.

Det burde være muligt for dig at oprette dig som bruger via Mit TDC App'en, såfremt TDC Play er inkluderet i dit abonnement.
For at få det til at virke når man er erhvervs kunde skal men benytte denne fremgangsmåde:
- Sørg for at være på det mobile netværk (ikke WIFI)
- Sikre at App'en ikke har nogen tilknytning til et tdc loging
   - Fjern evt. tilknytning via indstillinger --> Fjern tilknytning til TDC
- Opret login via App'en
   - Mit login --> Opret login

Efter at have oprettet dit login på denne måde, vil det også være muligt at benytte det login på vores hjemmeside.
På hjemmesiden har du så mulighed for at oprette og ændre dine playlister.

Jeg håber dette løser dit problem? Glad humørikon

Du må have en god dag.

Hilsen
Michael

Hej Michael,

Tak for dit svar.

Jeg har prøvet de ting du skriver...

Forsøger jeg at oprette login via App'en... kommer følgende besked:

"Kan ikke oprette brugerkonto Der opstod en fejl i brugeroprettelsen. Prøv igen senere, eller følg anvisningerne på TDC's hjemmeside."

Jeg kan heller ikke fjerne tilknytningen. her kommer følgende besked:

"Ingen forbindelse Der opstod en fejl. Prøv igen senere"

Jeg har selvfølgelig slået WIFI fra :-)

Nogen andre bud på hvad jeg kan gøre?

Med venlig hilsen

Pia

Hej Pia,

Når du nu heller ikke kan fjerne tilknytningen kunne du prøve at slette alt data der har med denne App at gøre.
Herefter geninstallere den og forsøge igen.

En anden god ide, nu når det er et erhvervs abonnement, er kontakte din arbejdsgiver og hører om TDC Play er inkluderet i dit abonnement.

Du må meget gerne give lyd fra dig hvad du kommer frem til Glad humørikon

Hilsen
Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8