TDC Play - dvaleproblem

• 0 kommentarer
Hey

jeg er ved at blive vanvittig over at musikken stopper når min tlf går i dvale eller jeg låser den.

Alt i alt, når man forlader play, på den ene el anden vis!

Den gør det on/off. Har feks hørt musik på vej på arb på min cykel. Og nu opstår problemet så. efter at have lyttet musik i en halv times tid. Jeg har oplevet det før. Og nu er jeg ved at blive ret træt af det.

Er det et generelt problem? hvordan kan det løses og hvad er udsigterne?

9 Kommentarer

Har præcis samme problem. Kan nogen hjælpe? Hvis jeg streamer via airplay sker dette ikke...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan ordnes i indstillingerne.

Hvis du skriver hvoken telefon du har er der større chance for at der er en der kan give konkrete anvisninger.

Vh

Peter

iphone 4 s. iOS 5.1

Skal lige tilføje at jeg har tidligere brugt den gamle app, som ikke havde dette problem. Skiftede igår...

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Prøv at slå den automatiske skærmlås fra, og se om det løser problemet.

Dette gør du under Indstillinger -> Automatisk Skærmlås -> Vælg "Aldrig"

Alex

Jeg har samme problem. Jeg har slået skærmlåsen fra, men den går stadig automatisk i dvale og så slukker musikken fra TDC play. Det skulle vel også kunne køre for os med skærmlås. Der er jo en grund til man har lås på sim iPhone.
samme problem her. Har prøvet alt. Møgirriterende, at jeg ikke engang kan slukke/logge af app'en og så genstarte på den måde. Den kan sidde fast for enden af en nummeri 10-30 minutter. Den gamle app virkede i det mindste. Overvejer seriøst at skifte til Spotify.

Jeg har ringet til fejlmeldingen hos TDC, men de siger bare, at der skal være flere der ringer med problemet før de gider at fejlmelde problemet :-(

Man må jo går ud fra at dette her indlæg betragtes som en fejlmelding!

Min virker igen, men som sagt så er den ikke til at regne med.

Den har sit eget liv!

Vi har nøjagtigt samme problem på 2 stk. Samsung S+ - stopper efter ca. 30 minutters brug, selv om der er flere numre i playlisten og alt er downloadet og afspillet før. 

Kikker p.t. på Telia til familien, men der er spotify kun 6-12 måneder - ellers ville det nok være løsningen. Træls efter at have brugt TDC i mange år.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)