Svar

TDC Play / DLNA ??

Hej i kloge mennesker. Jeg har et spørgsmål som jeg desværre ikke selv har mulighed for at tjekke da jeg ikke har TDC Play (Jeg har YouSee play og kan så ikke få en app til min iPhonoe Arghhhh) Nå nok harme der :-)

Det er sådan at jeg har en DLNA kompatibel radio hvor jeg kan pushe musik fra min iPhone til radioen ved hjælp af apps som iMediaControl og Twonky Mobile f.eks.

Mit spørgsmål ganske kort er hvis jeg nu havde TDC Play og havde denne app på min iPhone ville jeg så kunne pushe musikken fra TDC Play til min DLNA radio?

Håber jeg har forklaret det så det er til at forstå :-)

pft

icon

Bedste svar af Chriz 14 oktober 2011, 12:35

Hey Spytman

Nej du er ikke tungnem. Jeg forsøger at tale uden om Glad humørikon

Airplay er et streaming format som understøtter forskellige devices. Så check din radio igen om den understøtter dette.

Ellers må jeg bede om lidt tålmodighed. Der er en større udvikling på vej som understøtter DLNA. Jeg kan desværre ikke komme med en nærmere dato for dette

DBH

C

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Spytman

Med den nuværende iPhone app vil du kunne bruge airplay fra din mobil.

DBH

C

Hej Chriz,

Kan du uddybe for de tungnemme? :-)

Jeg har desværre ikke TDC Play og kan ikke teste.

Betyder det du siger at jeg (hvis jeg havde TDC play) ville kunne spille musikken på min DLNA radio?

Altså at jeg ville kunne vælge min radio som output?

pft

Omdømme 2

Hey Spytman

Nej du er ikke tungnem. Jeg forsøger at tale uden om Glad humørikon

Airplay er et streaming format som understøtter forskellige devices. Så check din radio igen om den understøtter dette.

Ellers må jeg bede om lidt tålmodighed. Der er en større udvikling på vej som understøtter DLNA. Jeg kan desværre ikke komme med en nærmere dato for dette

DBH

C

Hej Chriz,

Hvordan ser det ud nu? Er vi kommet nærmere en dato :-) ???

Omdømme 2

Hey Spytman

Jeps der er en kendt lanceringsdato nu, men der er så også en Apple godkendelse der skal overståes Glad humørikon

Glad humørikon

Solskinshilsen

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8