Tdc play appen på min iphone crasher og lukker ned efter den har spillet to sange?

Jeg har de seneste par uger døjet med at min tdc play app på min iphone stopper og lukker appen ned efter jeg har afspillet to sange fra min playliste ?? Så skal jeg åbne appen på ny og gå hele vejen ind og finde min playliste igen og starte en sang, men det samme sker igen efter blot to sange er afspillet! Det er vildt irriterende hele tiden at starte forfra og ikke særligt fedt når man kører bil!!
Er der andre der døjer med samme problem?
Og er der nogle der kan hjælpe? Eller evt har fundet en løsning på det?
På forhånd tak

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Dutha

Jeg kunne se, at du manglede et svar.

Det er ikke et problem, jeg har hørt om før, men jeg har 2 forslag til, hvad du kan prøve.

- Genstart telefonen
- Geninstaller app'en

Hvis det ikke løser det, vil jeg høre, om du har opdateret din iPhones iOS til 9-betaen? I så fald kan vi ikke garantere, at det virker. App'en er ikke optimeret til den iOS-version. Det er selvfølgelig noget vi ser på, men jeg regner ikke med, at det er klar før omkring release af iOS 9.

Løser intet af ovenstående problemet, er du velkommen til at kontakte os - hvordan kan du se her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)