TDC Play-app: WiFi og dataforbrug

• Deltager
  • 1 kommentar
Så... endelig fik jeg mit nye TDC 4G 9 timers tale og 500 mb data til at virke :-)

Da jeg næsten altid er på wifi,  valgte jeg ikke den helt store data pakke og når nu TDC play ikke bruger data forbruget af de 500 mb, mente jeg det var nok til mig, da det jo giver mig mulighed for at se tv og høre musik når jeg er på farten (dog ikke radio, som I kan læse længere nede) ingen problemer......

Men den første dag skulle jeg jo lige teste 4G hastigheden, prøvede 3-4 gange, og med 96mbit ned og 43mbit op var jeg helt vildt - FEDT, men det kostede mig lige 480mb at teste !! Men så kan jeg lære det,,,, :-) - her til morgen fik jeg så en TDC sms at mit data forbrug er brugt i denne måned, men at det ikke bliver lukket, men hastighed blot bliver sat ned. Ingen problemer, det er jo det som er aftalt, da jeg valgte og købte abonnementet. 

DET som der IKKE står nogen steder er,  at nu kan jeg ikke bruge TDC play og TV, da hastigheden er så langsom så det ikke virker. Det kan da godt være det ikke bliver  trukket på mb kontoen, men......

Hvad synes I jeg skal gøre ?

- vente til næste måned også lade være at bruge data, så den altid er på fuld fart ?

- få slettet data abonnementet (500mb) så den aldrig kan gå i nul og ned i hastighed ?

- gi den fuld gas og købe noget mere hos TDC (lægger nu noget der lign 1000-1500 om måneden hos dem, med alt det jeg har udover, selv om jeg ved jeg kan få data til en 10 del af prisen andre steder) ?

rofl

(Dette er hvad jeg har kunnet finde på hjemesiden)

Har du et mobilabonnement ved TDC og er forbrug af data inkluderet i dit abonnement, betaler du ikke ekstra for brug af tjenester i app'en. Det betyder, at du kan bruge alle tjenester i app'en (med undtagelse af Radio), uden at du bliver takseret for dataforbrug eller bruger af den mængde data, du har inkluderet i dit abonnement.

Har du mobilabonnement ved et andet selskab bliver du takseret for brug af data, når du benytter de forskellige tjenester i app'en.

Du kan undgå taksering ved at koble dig op på WiFi, når du har muligheden for det, og er hjemme hos dig selv. Opsætning af WiFi varierer fra telefon til telefon, men findes som regel under Indstillinger.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)