TDC play app virker stort set aldrig!

Kære TDC  

Jeg er virkelig IKKE imponeret over jeres PLAY app til hverken IOS eller Android.  

- For det første kan man ikke oprette en playliste på sin computer og så finde den på sin mobile enhed.(IOS eller Android, har Ipad 2, Nexus 7 II og Xperia Z)  

- For det andet er det sjældent at app'sne virker som de skal. Det er ALT for ofte at jeg får at vide at der er noget galt med netværket, og det så sjovt nok den eneste app der har det. Dette punkt er efter min mening, det aller aller mest kritiske, da det jo er en service der er inkluderet i mit abonnement som jeg ikke kan bruge meget af tiden... (og jeg overvejer meget kraftigt at skrotte jer til fordel for Spotify, som jeg havde før og aldrig havde problemer med)  

- For det tredje mangler der en bedre og nemmere tilgang til de mange millioner musik numre. Dette problem kan dog nemt løses ved at løse det første problem. For derved har man muligheden for at abonnere på en Digster playliste. Dette er ikke muligt på nuværende tidspunkt.

Når man kigger på anmeldelserne af appen på Google Play, får jeg et indtryk af at jeg ikke er den eneste med disse problemer, samt at de bestemt ikke er opstået for nylig. Derfor forstår jeg ikke at I ikke har taget hånd om disse problemer... For hvis selve systemet og appen bare virkede halvt så godt som Spotify og Wimp ville jeg faktisk være tilfreds. Men I er MEGET langt fra de 2 produkter....

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)