TDC Play App til Windows 8

Hej,

Jeg vil høre om der er udsigt til at der kommer en TDC Play app til Windows 8 (ikke Windows Phone 8). Jeg har lige koblet en computer med W8 til mit TV og bruger det som mediecenter (Netflix m.fl.). I den forbindelse ville det være fantastisk hvis der også kom en app, som man kunne bruge fra Windows 8. Ved godt man kan bruge web-afspilleren, men den er ikke optimal i forhold til playlister, keyboard knapper mm.

/Frederik

10 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Frederik,

Der er ikke pt. nogle planer om at lave TDC Play software til computere. Men jeg synes det er en rigtig fin idé, som bl.a. vores søster firma YouSee gør brug af.

Jeg skal nok få meldt din idé videre til udviklerne.

Hilsen Alex

Hej Alex,

Trist at der ikke er planer, men man kan jo altid håbe på at ideen bliver vel modtaget. Nu er der jo lavet en app til windows phone, så er der jo ikke langt til windows 8.

Mvh Frederik

Jo flere Windows 8 kunder som kommer, der ikke kan downloade og afspille fra TDC play længere, desto flere er på Spotify eller Wimp. For det er jo netop en af fordelene ved TDC play.

/Kenn

ej tdc kom nu, det er nu i skal rykke Meget glad humørikon

få det nu fixet 

Hej igen,

Er der sket noget nyt på denne front? Det ville være fantastisk med sådan en app. Står gerne til rådighed som tester.

/Frederik

Ja tak nu har jeg TDC play app på min windows telefon så ville det være fedt med en til min Windows 8 pc også. Kom nu sæt dem lidt under pres vi vil gerne have den inden jul, lad os kalde det TDC's julegave til deres kunder.

Hej, Jeg ved det er en gammeltråd efterhånden, men er der noget nyt i denne sag? Kan vi forvente en TDC Play app til Windows 8 ?

Jeg ville ønske jeg havde en app på forsiden af min Windows 8.1 --- Jeg glemmer simpelthen at bruge Play, fordi jeg ikke har den, hvor jeg søger alt muligt andet.

Tilgengæld er jeg glad for at bruge TDC Mail trods den manglende app

Glad kvinde ps jeg må protestere mod de ikoner!

Hej.

Man kan selv lave de ønskede ikoner.

Åbn følgende mappe, den er normalt skjult så man skal vælge at se skjulte mapper:

"C:BrugerebrugernavnAppDataRoamingMicrosoftWindowsmenuen startProgrammer".

Måske vises den med engelsk tekst, så hedder den:

"C:UsersbrugernavnAppDataRoamingMicrosoftWindowsStart MenuPrograms".

Opret en ny mappe heri, du bestemmer selv navnet, men det kan f.eks. være "Brugerdefineret". Derefter laves to internetgenveje, den ene til play.tdc.dk og den anden til mail.tdc.dk. Hvis den automatisk valgte ikon på genvejene ikke ønskes kan en anden frit vælges. De to genveje placeres i den mappe, der her er kaldet "Brugerdefineret".

Gå så ind på Windows 8.1-startsiden, og derefter på siden med alle apps. Find de to internetgenveje, højreklik på dem, og vælg "Fastgør til Start". Herefter vises de på startsiden som to fliser. Man kan placere dem på startsiden hvor man ønsker. Teksten på fliserne er den tekst, man har givet de to internetgenveje, og man kan selv bestemme teksten.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)