TDC PLAY app til iPhone

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Nu er den her:

TDC er stolt over at kunne præsentere PLAY app, til din iPhone.

Du kan hente den her:

http://itunes.apple.com/dk/app/tdc-play/id430836404?mt=8

Lad os holde en god snak, med masser af spørgsmål og ideer, her i denne tråd. Det vil hjælpe udviklere og os andre med at holde overblik over, hvad I skriver om med den nye PLAY app.

Når der kommer nyt, lægger jeg det også her i denne tråd, så hold dig opdateret, ved at følge denne tråd, på TDC kunde til kunde forum.

God fornøjelse og god debat.

OPDATERING:

Fredag den 15. april: Link til vejledninger, mere info og FAQ hos TDC

[u]http://tdc.dk/playiphone[/u]

Hilsen

54 Kommentarer

*like* Super fedt at den endelig kom/blev godkendt af Apple Glad humørikon

Forslag til forbedringer:

1 - Mulighed for at folk som har Play via TDC Bredbånd kan logge ind med deres brugernavn/kodeord.

2 - Mulighed for at streame i en højere kvalitet. Lyden er lidt støvet/ulden. Måske kunne man i version 1.1 have muligheden for at streame i høj eller lavere kvalitet.

Hilsen

Labu

Ja tak Labu!

-Jeg er helt enig i at det skal være muligt at logge ind når man har TDC Play via bredbånd. Det er jo lidt ærgeligt at man har gået og ventet på App'en uden at kunne bruge den ;-)

hvordan så med fasttrack, det kan jeg ikke få til at fungerer på min iphone 4

Hej,

Fedt - tak, stemmer klart også for usr/pwd login samt muligheden for bedre lydkvalitet.

Jeg overvejer at købe et Apple TV2 - er der nogen her som ved om iPhone applikationen understøtter Airplay? eller gør den automatisk det hvis man køre med IOS4.2+?

En anden fed feature ville være understøttelse af iPad i fuld skærmstørrelse - det vil gøre det til en suveræn musik afspiller.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

iPAd: jo den er understøttet - blindtesten viser også at lyden er bedre her end på 3-serien. De eneste som ikke er understøttet er touch - de rene mp3 afspillere

Abonnementer og login: TDC Mobil abonnement (tale) er adgangsgivende til TDC Play af den simple grund at vi dækker dataomkostningen ved brug af tjenesten (afspilning og download af musik)

Fast track: Det er korrekt at iPhone ikke er understøttet i forhold til fast track, men det er muligt at lave en tilknytning til dine playlister på tdcplay.dk hvis du har et alm simkort. Helt lavpraktisk skal du tage fat i en ven med en mobil af lidt ældre dato - der er over 192 modeller som vi understøtter, sætte dit simkort i og gentage proceduren med at tilmelde dig fast track. Der er en løsning på vej til smartphones generelt.

Læs mere på tdc.dk/playiphone.

DBH

C

Hej Chriz,

Ja iPad er understøttet men applikationen vises som en "iPhone applikation" - dvs ikke fuld udnyttelse af skærm areal.

Søgning i App store viser også kun en "iPhone App".

Mvh

Christian

Chriz,

Kan du svare på om Airplay virker med applikationen?

Mvh

Christian

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Så fik man da lige tid til at teste det længe ventet Play app til iPhone, og må da lige tilstå at det er da for fedt, dog har jeg oplevet en lille fejl, ved ikke om det er en lille bagatel eller om det er noget alvorligt, men nogle af sangene har det med at starte og spille i 2 - 3 sec så genstarter de.

Jeg ved ikke om der er andre der har oplevet den lille fejl?

Jytfin - Den er desværre ikke Airplay kompatible, men det kunne da være et godt foreslag til en forbedring.

Bruger selv Airplay utroligt meget fra min Mac med TDC PLAY, det kræver så bare et program som hedder AirFoil, det kan få ALLE programmer på Mac'en til at afspille deres lyd via AirPlay. Glad humørikon

Håber det kunne være en mulighed for dig evt, om end midlertidigt, hvis TDC vælger og prøve og få Airplay i iPhone app'en Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

jeg har desværre ikke en Apple TV2 hvis jeg havde ville jeg have testet det hehe.

Airplay har jeg haft engang men mistede det efter et lille uheld på computeren.

Play spille okay max selvom jeg har oplevet den lille bug

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor man søsætte denne app allerede. Lydkvaliteten minder om en transitorradio fra midten af firserne og app'en crasher fra tid til anden. Samtidig er jeg stødt på flere musiknumre der bare er umulige at få gang i.

Omdømme 2

jeg testede det lidt igår aftes på min iPhone 4 og der kunne jeg ikke rigtig høre lyden laggde eller noget, dog havde jeg problemer med en sang det var også det hele..

Dog har jeg oplevet at på min(e) android enheder har jeg lidt problemer med lyden og at det crasher, ellers ikke noget..
@fredizy

hvis du skriver hvilke numre du har problemer med i denne tråd, så kan det være at der er flere der melder om samme problem. Tag det ikke som et "must do" men mere som en opfordring til at bidrage med eventuelle forbedringer eller opdateringer om du vil :-)

Mit problem var det nye nummer med Nik og Jay (hader dem som pesten) men de har lavet nogle gode numre ;-)

Den er ikke AirPlay kompatibel, men du kan jo bare streame lyden fra di iPhone eller iPad - det kan man fra alle app's. Klik to gange på home tasten, og scroll båndet i bunden af skærmen to til højre, så kan du vælge hvilke "højtalere" du vil høre lyden fra.

Desværre lader kvaliteten fra TDC, som mange andre har skrevet, meget tilbage at ønske. Lyder omtrent som en gammel ghettoblaster, men det bliver forhåbentlig bedre?

Dan
Hej Forum,

jeg har via mit arbejde en iPhone 4 via selskabet Libom, som er et selskab i TDC-koncernen. Kan jeg få TDC-play - når jeg har downloadet app og indtastet telefon-nummer får eg at vide, at jeg ikke har adgang trods mit abonnement hos Libom - kan det være korrekt ????????

@mannix - Man skal være TDC mobil kyunde for at benytte sig af TDC mobils tillægsydelser, som Play jo er.

Så det er ikke muligt med nogen andre udbydere at benytte TDC Play, uanset om de er ejet af TDC eller om de kører på TDCs net.

Hej,

Fed app. Dejligt at den endelig kom.

Følgende mangler har jeg registreret:

- Mulighed for at vende tilbage og fortsætte afspilning efter opkald.

- Mulighed for at vælge output (Bluetooth eller dock-stik)

- Søge på genre (!!)

Og så lige et ønske:

- Mulighed for at sende information via dock-stik til bil med sang-info (titel, kunstner etc.)

Hilsen Peter

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lythens har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pholms, det med at man ikke kan vende tilbage til en afspilning efter et opkald, har jeg også haft registreret. Jeg bakker dig op om forslaget Blinkende humørikon

Omdømme 2

iPad: Det er en iPhone app men den kan tilgås på iPad, den er blot ikke optimeret til det. Det kræverstadigvæk et TDC simkort (tale) og en anden enhed som kan modtage en sms.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lythens har modtaget fra andre medlemmer.

Det er vel så muligt at bruge App'et på en iPad med Wi-Fi, hvis man bare har et TDC Mobil abon. på en mobil ved siden af vel?

Omdømme 2

I må meget tagge indlæg med hvilken version I oplever disse udfald på.

Gracias

C

Omdømme 2

Jeps Lythens - det er præcis sagen. Du kan kun have adgang til en aktiv app-installation af gangen, så hvis du bruger app på din iPad fremfor din smartphone er helt fint med os.

DBH

C

Omdømme 1

Okay. Men ville nu være rart at have muligheden på alle enheder, hvis man har flere. Men det forhindre jo selvfølgelig også folk fra "snyd" hvis man kan sige det sådan.

Omdømme 2

@Lythens: det er ikke snyd. Det er kun muligt at have en aktiv applikation af gangen pr abonnement. Så jo du kan installere den på flere enheder, men det er den seneste som vil afspille.

DBH

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

@Chriz jeg har oplevet det samme som Lythens med at man ikke kan spille videre fra en sang, efter et opkald, og det gør jeg i den nyeste ios version: 4.3.2

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)