TDC Play app til IPad???

Eksisterer en Ipad app til TDC Play?

18 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Nej Glad humørikon

har du måske en ide om hvornår der kunne tænkes at komme en TDC Play app til iPad? hvad skyldes det at den ikke findes endnu?

Omdømme 2

Hey

Pt er der ikke rettigheder til at lægge Play ud på mobile devices der ikke er mobiltelefoner, dvs helt almindelige mp3-afspillere - og her falder iPad ind i denne kategori.

DBH

C

Kommer den nu, hvor den er kommet til iPhone...(som jeg ikke kan bruge da jeg har Telia mobil anine ent, og yousee internet)
Omdømme 2

iPhone app kan også bruges på en iPad. Blot kræver det at du har en enhed som kan modtage sms og et TDC mobil abonnement.

DBH

C

iPad med wifi er min bærbare computer.
Den har ikke 3G, men med yousee abonement vil jeg jo gerne have adgang, som da jeg havde pc.
Hej Chriz, lyder interessant - jeg har TDC mobil abonnement og enhed der kan modtage sms. Kan du forklare "how to do"?

Omdømme 2

@Stargazer: Dit yousee bredbånd vil ikke give dig adgang. Du skal have et TDC Mobil abonnement.

Jamen det er jo netop ikke en telefon
Det er min bærbare computer, som tilfældigvis er en med et æble der er bidt af :-)

Mhv
Lars
Lars
Omdømme 2

@LasseM: Du sætter simkort i 'enhed der kan modtage en sms' typisk en helt almindelig mobiltelefon. Du downloader og installerer app på din iPad. Du indtaster mobilnummer i valideringsflow og indtaster koden i app som du modtager på enheden der kan modtage en sms Glad humørikon

God påske

C

Omdømme 2

@Stargazer: hvis den kan modtage en sms er alle glade. Ellers få fingrene i en helt almindelig mobil.

Jamen det er jo ikke det som det ha bæer om....:-)

Jeg ha'r en iPhone, men ikke hos TDC. Men det kommer ikke historien ved.

Sagen er at på min computer - MED TDC internet - kan jeg ikke bruge TDC play.
Og det er det jeg ikke synes er uorden, når nu der er lavet en app som kan bruges på den.
Det må kunne lade sig gørre at logge på med password, som påen PC.

Er det tydeligt nok hvad jeg mener?

Mvh
Lars
Ikke ha bæer om...:-)

Men handler om...
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Stargazer

Jeg hjælper lige, helt usædvanlig min gode kollega Chris her.

Som aldrig andet en Apple bruger, forstår jeg så udmærket godt din frustration. Der har længe været en "Microsoft mafia" føles det som om. Man måtte i starten det var tilladt at have computer med til eksamen, kun have Windåse styresystem med. De offentlig hjemmesider var i starten forbeholdt Windåse brugere. Hvis du ville bruge TV2's Sputnik, var det i starten kun fra Windåse computere.

Men sådan er det heldigvis ikke så meget mere. Jeg kan bruge mine Mac computere, der hvor Windåse computere kan bruges. Man er begyndt at tage hensyn til andet end dem som er medlem af Microsoft klubben.

Også sker dette. Apple laver iPod, Touch, iPhone og sidst iPad. Og så er vi der igen. Hvis man vælger at bruge sin iPad som sin eneste computer, er der ting man ikke kan.

Men denne gang, er vi nød til at se ind ad. Apple har valgt at man IKKE kan bruge flash på deres iOs produkter. Nogen siger det er for at beskytte deres APP store (nu blev jeg politisk).

TDC er i musik sammenhæng, ikke ret stor. Selv om vi i danmark ind i mellem føler, at TDC er en mastodont, så er TDC meget lille i international sammenhæng. Så når TDC køber adgang, til de musiknumre, som du får gratis på PLAY, så er det ud fra nogle betingelser, som TDC ikke har den store indflydelse på. Det er "take it, or leave it".

Og som Chris skriver, så er et fordi prisen på det indkøbte ville blive en anden, hvis bare du har mulighed for at lægge din musik over på en musikafspiller, som ikke er en telefon: Din iPad.

Så som almindelig computer går den ikke, fordi Apple ikke accepterer Flash.
Hvis du skal bruge den PLAY App, er TDC igen bundet af, at du IKKE betaler for at overføre numrene via din mobile forbindelse. Det kan kun administreres fornuftigt hvis brugerne har det rigtige abb.
Forstået: Hvis du nu har et Telia Abonement på din iPad, men har HomeTrio hjemme. Så har du PLAY adgang. Du bruger din PLAY på iPad, hvem betaler for trafik når du henter numrene "gratis"??
Men - som Chris skriver - så virker det på iPad. Også uden at det bliver skummelt. Du skal blot bruge dit sim kort og hovedet, så spiller det.

God fornøjelse med det - og beklager det blev lidt langt  Blinkende humørikon

God Påske, Hilsen

Hej Patrick

Tusind tak for dit svar.
Jeg forstår :-)

Jeg kan sommetider være lidt "tung i det" ... Igen tusind tak til jer begge.

God Påske
Lars
Er det muligt at få yousee play app på min Ipod touch? har M1 på min gamle nokia og yousee internet og tv. hvis ja så kom please med en rigtig god idiot sikker guide har ikke rigtig fundte svar i de tidligere spørgsmål 

Omdømme 2

Hey Chris156

Desværre. Det kræver et TDC Mobil abonnement da der er en del udgifter forbundet med at der ikke opkræves datatrafik for den musik som bliver hentet ned. Officielt er det 'kun' iPhone og iPad vi understøtter, da der er en kontraktuel fortolkning af hvad en mobil device er.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)