TDC play app på min tablet med wifi

Hej.

Jeg har oprettet TDC login osv. uden problemer, har også fået tilsendt kode via sms, så jeg kan bruge TDC play app, på min tablet (Samsung Galaxy 2)

Problemet er at jeg ikke kan høre de musik numre, som jeg vælger. Teksten "Opstod fejl under forbindelsen" dukker altid op. 

Min tablet køre kun med Wifi, har ingen mulighed for Simkort.

Jeg har kun app'en på min tablet.

Har prøvet at geninstallere app op til flere gange uden held.

Håber i kan komme et en løsning til dette problem [i]

5 Kommentarer

Jeg oplever samme problem

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Voller,

her er en opskrift på hvordan man kan få TDC Play på en tablet - men det forudsætter altså at du har mulighed for at stoppe en SIM-kort i.... 

/t5/TDC-Play/Adgang-til-Play-på-Mit-TDC-app-med-Datasim/td-p/89453

Tror ikke du kan få TDC Play App til at fungere, med den metode du har brugt. Men du kan altid streame direkte fra din browser.

Mvh

Dette kan jeg ikke bruge til noget, som sagt er der ikk mulighed for simkort! Og forventer da at tdc appen virker, også på tablets med wifi
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Voller,

det er jo lige det jeg skriver og henviser til: det kan du ikke.

Du kan altså bruge det til, at få at vide, at dine anstrængelser er forgæves.

Grundforudsætning for TDC Play App er TDC mobil-abonnement. 

TDC Play App´en forbundet til ét telefonnummer som verificeres af TDC. Når du skriver din kode ind i din tablet, søger den op mod TDC, men TDC kan ikke genkende enheden, fordi der ikke er noget TDC-SIM-kort i.

Ellers kunde jo hvem som helst downloade App´en, og bare bruge nogen andens login.

Men jeg gav dig også en løsning - du kan logge ind fra din browser, lige som på en computer.

Løsningen med at bruge browseren virker ikke fra en Samsung tablet Android 4

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P