TDC Play App på iPhone kræver login jævnligt, og sletter lokalt indhold

Kære TDC Play.

Jeg er meget begejstret for jeres TDC Play, og benytter næsten udelukkende dette til musik på alle enheder i husstanden (Mobil, PC, SONOS, bil m.m.). Så overordnet er jeg glad.

Men én ting er virkelig frustrerende. Med jævne mellemrum beder min iPhone om at logge på i TDC Play App'en. Som regel huskes brugernavn og adgangskode, men ind i mellem meddeler App'en, at jeg skal logge på med navn og kode.

Det i sig selv er lidt træls, især fordi det som regel er når jeg vil høre musik i bilen, og det er ikke fedt at taste brugernavn og adgangskode på farten. Så PLEASE find ud af, hvorfor App'en nogle gange ikke kan huske login til TDC Play. Ingen andre App's glemmer login i samme omfang som jeres app.

Et endnu større irritationsmoment er, at hvis man bliver logget ud af TDC Plays på iPhone, så slettes offline indhold. Bum - så røg der lige 5-6 GB musik, og ALT skal downloades én gang til. Det falder igen ofte sammen med, at jeg er på farten, og dels er det ikke så hurtigt via 3G / 4G, dels så bruger man meget hurtigt grænsen for dataforbrug, hvis man smides af TDC Play en gang om måneden, og så skal hente 5 GB forfra.

Jeg har også oplevet det ske på ferie, hvor der på forhånd møjsommeligt var udvalgt og hentet en masse fedt musik ned til køreturen til Sydfrankrig. Bum - så røg login, alt musik er væk. Grrrr....og det er ikke bare lige at hente numrene på ny i udlandet.

Kan I i det mindste bede udviklerne bevare off-line indhold, indtil man har logget på. Sjovt nok er det jo samme bruger der logger på, så er der jo absolut ingen grund til at slette alt indhold på iPhone og hente det hele på ny.

Havde jeg hang til konspirations teorier, kunne jeg mistænke jer for at ville booste forbuget af data - "bare slet brugerne på TDC Play jævnligt - så er de nød til at hente hele molevitten igen, fedt - de bruger en masse data". Men det kan jeg ikke forestille mig kan være rigtigt, vel?

Og ja, det skete netop i dag igen, på vej hjem fra arbejde, netop som jeg ville høre en playliste. Det er virkeligt iriterende...

Håber på en løsning.

2 Kommentarer

Hej Loise.

Du skriver i et kundeforum, hvor andre kunder forsøger at hjælpe. Glad humørikon  Hvis du ønsker svar fra en tdc-ansat, er jeg nød til at henvise til kundeservice, 

Desværre er det ikke meget jeg kan bidrage med, men da jeg læser at du downloader musik, bør du måske læse  dette indlæg.  se link

Ved suplerende spørgsmål, kan det være der er andre der kan svare dig. Glad humørikon

Opdatering til alle interesserede.

Umiddelbart er der ikke rapporteret fejl på emner vedr. min problem stilling, men jeg blev viderestillet til support længere inde hos TDC, og talte til sidst med en Play App teknikker, som kendte til problemet.

Han er selv irriteret over, at indhold fjernes ved logud, og det er lagt ind som forslag til forbdring. Så jeg har tålmodighed lidt endnu, og håber en fremtidig app update vil løse problemet.

Indtil da: andre som også synes det er irriterende at blive logget ud og miste data, ring ind og rapporter det. Jo flere de hører der er irriterede over det, jo højere prioritet får dette hos TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)