TDC Play app og Fast Track

Hey!

Jeg har TDC's Play på både min pc og telefon da jeg har Yousee som tv/internet udbyder og TDC som mobil abonnement. Jeg vil gerne oprette playlist på min pc så jeg kan høre den på min telefon og til dette har jeg læst mig frem til, at jeg skal bruge Fast track. Problemet er bare at jeg ikke kan se muligheden for at aktivere det? Jeg har prøvet i hjælp og søgt under min konto, men der er ingen indstillinger til dette. Jeg håber i kan komme med noget input.

PS: Godt arbejde med udbredelsen af Play, virkelig et godt stykke arbejde! [i]

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er nok for de du prøver et oprette fast track på yousee play, og det er TDC Play du skal oprette det på.

jeg her lavet en vejledning til hvordan du opretter fasttrack, i en anden tråd.

/t5/Mobil/N8-og-tdc-play/m-p/14743#M1721

så skal du være opmærksom på at det ikke er sikkert at du kan oprette fasttrack på android telefoner. det skyldes at du skal modtage en Push-meddelse

jeg har skrevet en vejledning til hvordan du aktivere Push-meddelser på Sony Ericsson X10 serien. som muligvis virker på andre telefoner.

/t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/m-p/13385#M1564

hvis du ikke kan bruge den skal du sete dit sim kort over i en anden telefon som står på listen over telefoener der kan bruge play,

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=16097&cid=_tdc_dk_musikmobil, husk det skal også være en telefon der understøtter fast track.

Nederst på denne side skulle du gerne finde et link hvor der står "Du tilmelder dig TDC Fast Track her". Er dog ikke 100% sikker på om YouSee kunder har mulighed for at benytte Fast Track funktionen, men kan ikke se nogen grund til at de ikke skulle Glad humørikon

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20537&type=help

Desuden har TDC for nylig lanceret en Beta Android App som måske også kan hjælpe dig. Se evt 

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=27000&type=help

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Wind2dk og velkommen til forum.

Tråden er netop oprette pågrund af at brugeren gerne vil have Fast Track, så brugeren kan bruger playlister i Play App'en, det kræver nemlig fast track at lave play lister i play app(bliver lavet om i 1.1 udgaven),

alle "TDC play mobil" kunder har mulighed for at oprette fast track, det har ngen betydning hvor du har dit internet.

som jeg sher svaret er der problemer med Wap/Push meddelser på android telefoner, derfor har jeg også lagt en link tilm hvordan man aktivre push meddelser på Sony Ericsson X10 serien(som muligvis også virker på andre android telefoner)

Ah, jeg havde bare læst selve hans besked hvori der ikke står noget om selve App'en og troede derfor at det bare var fast track funktionen han ønskede at bruge. Kan selvfølgelig godt se at der står Play app i selve emnet, men den havde jeg vist fået overset Humørikon med tunge

Omdømme 3

Ja, det gjorde jeg også i første omgangMeget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P