TDC PLAY, android, Samsung og rådgiver?

valley72 Ny rådgiver/../user/viewprofilepage/user-id/5775Indlæg: 9Registreret: 06-10-2010  

Jamen TDC PLAY er efter min mening totalt ubrugelig på smartphones.

Har en Samsung Galaxy S og det funker bare ikke!

Linket "send til mobil" for et helt album har jeg aldrig fået til at virke.

Møjsommeligt downloader man så et album nummer for nummer.

Efter den anden afspilning af albummet får jeg meddelelsen: "filformatet ukendt" !!!!!

Dette gælder for alt hvad jeg har downloadet hidtil!

Og nu gider jeg slet ikke mere.

Men man fyrer da nogle fede megabytes af til TDC på den konto!

TDC svarer altid med en af disse  automatpiloter slået til: 1. "Vi venter på en opdatering"

2. "Samsung har ikke frigivet endnu"

Konklusion fra TDC: Det er IKKE vores skyld!

Sjovt nok har alle konkurrenterne fået 2.2 android forlængst.

Men TDC venter stadig på en aftale med Samsung?

Det er sgu da mærkeligt at markedets suverænt største spiller er den der er længst bagud, HELE TIDEN!

TDC, vores bekendtskab udi mobiltelefoni er desværre færdigt når mine resterende 5 måneders slavebinding er overstået.

Medmindre selvfølgelig at I opper jer gevaldigt!

Tilsidst vil undrer jeg mig over at jeg allerede er udnævnt til "ny rådgiver" her på Forum?

Er der penge i det?

Her er mange rådgivere der er meget positive overfor TDC!

Er i forvejen en tilfreds Home Trio kunde og ville ønske at vi i familien kunne samle allle vores abonnementer vedr. medier hos een kvalitetsudbyder.

venlig hilsen

Arne Dalsten

15 Kommentarer

Hvad er meningen med denne tråd? - Undskyld jeg spørg?

Hvorfor undskylde?

Jeg har blot opsamlet egne og andres frusrationer vedr. TDC PLAY, android, Samsung etc. i een tråd.

Er det forbudt?????

Bestemt ikke Glad humørikon - Skulle bare lige være med.

Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej valley72

Lad mig lige slå fast, een gang for alle:

Der er ikke penge i at være Rådgiver eller Ny Rådgiver eller Skribent, eller noget som helst andet i den retning her på forum.

De eneste som har økonomi indblandet, er Moderator teamet - men det er fordi vi er ansat i TDC - for mit vedkommende har jeg været det i 10 år. Også er Erik, vores Administrator også ansat.

ALLE andre har ingen løn, penge, hyre, eller andre fysiske goder. Det er udelukkende fordi det er folks, som har interesse i at hjælpe andre og gøre det godt.   Glad humørikon

I det system som dette forum kører på, er der en automatik, hvorfra du får nye roller. Du kan se det her:

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Rang-og-pointsystem/m-p/2746#M5

Med "rangstigningen" følger også nye muligheder. Du kan bl.a på et tidspunkt redigere dine egne indlæg, lægge billeder op eller få din egen avatar.

Hilsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

valley72 skrev:

Tilsidst vil undrer jeg mig over at jeg allerede er udnævnt til "ny rådgiver" her på Forum?

Er der penge i det?

Her er mange rådgivere der er meget positive overfor TDC!

Hej,

Jeg har en teori om hvorfor vi er så mange rådgivere og derover, der er positivt instillet overfor TDC.

Da systemet hvor man stiger "Rang" har noget at gøre med hvor mange indlæg man har slrevet, hvor mange "Svar" man har fået godkendt, ovs. vil det kun være naturligt at os der er positivt instillet over for TDC, da vi vil være meget mere villig til at hjælpe andre med TDC så de også kan blive glade for TDC og derfor skriver flere indlæg, vil få mere ros, med flere.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg sidder og funderer lidt over dene tråd Overrasket humørikon Er det sådan at brugernes tilfredshed hænger sammen med egne evner til at bruge sit dyrt indkøbte "legetøj" ??  - Jeg spørger bare !! 

Jeg hjælper gerne andre  - - også de utilfredse.Blinkende humørikon

Ha' en god dag

Mvh. KPN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, KPN.

Ja. sådan ret psykologisk, er det den måde vi mænsker hænger sammen på.

psykologi, er bare en til af mine mange fritids interesser.

Kære miela1!

Jeg ved ikke så meget om psykologi, desværre.

Men jeg troede naivt at dette forum på TDC handlede om forbrugerens oplevelse og spørgsmål til TDC relaterede ydelser og produkter.

How stupid am I!

Tak til en regelmæssig rådgiver for rådet!

Omdømme 3

Hej,

Nej du er ikke naviv, det er stort set meningen med et Kunde til Kunde forum.

Jeg kan heller ikke se at mit svar skulle modsige det, da jeg bare har forsøgt at komme med en forklaring på den del af din tråd der omhandler Rang og som jeg læser det hvorfor der er så mange Rådgiver der er positivt instillet overfor TDC.

Hvis det ikke var ment som et spørsmål kan det godt ske at jeg har misforstået hvad du skriver.

Dejligt hvis du kan hjælpe mig.

Bortset fra alt bøvlet med TDC-play, opdatering til android 2.2, at jeg ikke kan få adgang til android marked, har jeg et endnu mere presserende problem.

Jeg kan hverken sende eller modtage MMS.

Jeg har slavisk fulgt TDC´s opsætningsmanual, ja flere gange.

Intet får den til at fungere?

Jeg har en Samsung Galaxy, og ja, det er sgu et dyrt legetøj, og når ikke engang de mest basale funktioner virker, blir man sgu lidt deprimeret!

Er ellers erhvervsmæssigt edb instruktør og mener selv at jeg ikke er helt analfabet udi det tekniske.

Men i Galaxy og TDC har jeg åbenbart fundet min overmand.

Håber du kan hjælpe!

Har prøvet at ringe til TDC support, men efter 3 kvarter i røret gider man ikke mere.

Omdømme 3

Hej,

Jeg tror(hvis jeg er heldig) at jeg kan løse alle dine problemer på en gang.

Der har været mange problemer med Samsungs Android 2.2 opgradering og jeg mener også at den er taget ned igen og er blevet til en 2.1 istedet, du skal derfor downgrade din telefon til android 2.1, så skulle det hele virke igen.

Jeg er selv SE mand og jeg lkan derfor ikke lave en vejledning men du kan jo prøve at søge på google om hvordan du gør. eller spøre i TDC butik om de vil hjælpe.

Spørge i en TDC butik?

Tager du pis på mig?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Arne et all

Jeg har postet en tråd her som er i forlængelse af det oprindelige indlæg: /t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/td-p/12295

DBH

C

Hurra, så kan vi få android 2.2 på Samsung Galaxy. tdc forsvinder men pyt, kan downloades fra deres hjemmeside igen på tlf.

Inge problemer med tlf..

Så god julegave!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)