TDC Play - Android - Der opstod en fejl i forbindelsen

Jeg har en Sony Xperia og har netop installeret TDC Play på den.

Hver gang jeg trykker på en sang, så får jeg "der opstod en fejl i forbindelsen" op.

Den trækker heller ikke mine playlister, som jeg har oprettet.

Jeg har prøvet at afinstallere og installeret programmet igen, men uden held.

Er der nogen, som ved hvad der er galt..?

19 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, og velkommen til TDC's forum! Glad humørikon

Er det ikke Mit TDC app'en du har installeret? TDC Play app'en er i hvertfald udgået fra Google Play.

Når man vil bruge TDC Play igennem app'en første gang, skal man igennem en valideringsproces, hvor der bliver tilsendt en aktiveringskode med SMS. Har du gennemført denne proces?

/Alex

Hej og tak for svar..

Jo det er jo Mit TDC app'en jeg har installeret..

Jeg har været igennem valideringsprocessen. Onsdag fik jeg 2 koder lige efter hinanden.. Da det ikke virkede, så afinstallerede jeg app'en og gjorde det en gang til.. Der fik jeg så kun en kode..

Jeg har prøvet et par gange at afinstallere og geninstallere, men nu kommer jeg ikke længere gennem valideringsprocessen..

Mvh

Jesper

Har stort set samme problem på min Google Nexus 10 tablet. Kan uden problem downloade MIT TDC app'en og logge mig ind via mit brugernavn og password. Den tager mine playlister med over, den afspiller Web radio uden problemer - MEN når man vil afspille fra TDC Play kommer: "DER OPSTOD EN FEJL I FORBINDELSEN" konstant frem.

Har prøvet at afinstallere og installere igen... uden resultat 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv at se om du kan finde hjælp på denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?&id=31186

Hvis ikke, er du nok nødt til at henvende dig i en TDC Butik, eller ringe til vores hotline for at få yderligere hjælp. Glad humørikon

/Alex

Hej Alex tak for info.

Linket du henviser til er dog noget favoriseret til Apple bruger Blinkende humørikon Dog står der på forsiden, at versionen til os Android brugere ikke kommer på markedet før til marts. Er vi Android brugere nød til at vente på denne version? - kan jo læse at jeg ikke er den eneste der har fået denne "Der opstod en fejl i forbindelsen" - så noget tyder jo på at det er App'en der trænger til et eftersyn....

Ringe til hotline??????

Det har jeg prøvet MANGE gange, men de kender ikke fejlen, påstår de, og henviser til, at det må være min telefon der er noget galt med.

Det er simpelthen for ringe TDC.

Men løsningen på problemet kune være Wimp eller Spotify.

Ditto samme fejl her på Samsung Galaxy 2 samt Samsung tab2

har opså prøvet at afinstallere UDEN held.

Måske man skulle prøve You Play !!!!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Sjønne1 skrev:
Hej Alex tak for info.

Linket du henviser til er dog noget favoriseret til Apple bruger Blinkende humørikon Dog står der på forsiden, at versionen til os Android brugere ikke kommer på markedet før til marts. Er vi Android brugere nød til at vente på denne version? - kan jo læse at jeg ikke er den eneste der har fået denne "Der opstod en fejl i forbindelsen" - så noget tyder jo på at det er App'en der trænger til et eftersyn....

Når den nye app kommer til Android så vil den se næsten præcis ud som den gør på iPhone. Så jeg tror ikke der ligger mere bag end at den er ude til iPhone nu, og så var det nemmest at lave guiden ud fra det.

Men I er naturligvis ikke glemt. Det har bare taget længere tid at lave app'en til Android, men vi er næsten på trapperne. Uofficielt har jeg fået af vide at man forventer at den er klar d. 8. marts. Lad mig gerne understrege at dette er et estimat, og endelig ikke en endelig dato - erfaringen siger at der er masser der kan gå galt Blinkende humørikon

Så kom opdateringen....men i stedet for at løse problemet, er min "enhed ikke konvertibel med denne version"!!! Kom nu TDC. Vil er flere der har valgt et abonnement, for at få TDC play, og selvom vil ikke har apple produkter, skal vil da have hvad vi har betalt for :-(
Vi er mange der har Android tablets!!
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sjønne1,

App'en kom ikke ud for i nat. Det kan ske at der er kommet en ny opdatering siden du skrev dit indlæg i går. Ellers, prøv at slette appen og installer den igen, så vi er sikre på at der ikke er andre ting der går ind og laver ballade.

Hej Dan....ikke helt forstået Glad humørikon På min Sony Android telefon kom der i går en opdatering, der gjorde at TDC play app'en kom til at se ud som den allerede gør til Apple produkter... dvs. at på forsiden står  der Musik i stedet for TDC play, man kan nu sætte musik numre i kø o.s.v. på min Android telefon virker det fint. Derfor prøvede jeg også at opdatere min Google Nexus 10 tablet ved at finde App'en i Play store...men i stedet for at opdatere fortæller den nu, at min enhed ikke er konvertibel med denne version!!?? Når nu opdateringen på min Android telefon gjorde at jeg fik en opsætning magen til den der allerede eksistere til Apple produkter - er det så ikke den opdatering vi har gået og ventet på????.......du skriver jo at der ikke har været en opdatering??? Jeg slipper jer ikke før man kan bruge TDC play på en Android tablet Blinkende humørikon

Omdømme 1

Jeg beklager - i mit forrige indlæg skulle der stå "app'en kom ikke ud før i nat" ("før" i stedet for "for"). Det er den information jeg har fået af vide.

Jeg prøver lige at forhøre mig rundt om der stadig opleves problemer på Android tablets.

Hej Dan. Ikke noget nyt. Har af installeret app'en. Når jeg går i Play Store for at installere igen er det slet ikke muligt. Under ikonet for TDC play er der blot indsat en tekst der fortæller at "enheden ikke er konvertibel med denne version" suk :'(
Jeg har nu installeret den netop frigivne app TDC Play men har stadigvæk ingen adgang.. Trist humørikon

Nu får jeg en "Ingen adgang til TDC Play. Der er i øjeblikket problemer med TDC Play. Prøv venligst senere".

Får andre samme fejl.?

Jeg får også fejlen på min Samsung tab2 men den virker på min Samsung mobil
Hvor svært kan det være
Ja, først virkede app'en ikke - så kom den "den nye app" der skulle løse problemerne - men nu kan man ikke en gang installere app'en. TDC og Android tablets er åbenbart et dårligt match. Vi må sætte vores lid til at Dan fra TDC, der har deltaget i denne tråd, får ringet de rigtige personer op, og for os Android tablets bruger prioriteret bare en lille smule.....
Hej.

Vil bare tilslutte mig ...

Får samme fejlmeddelse på musik delen i play appen. tv , radio virker.

Bliver efterhånden træt af "prøv igen senere".

Mvh.

Thomas Feldt.

Omdømme 1

Hej alle,

Jeg ville lige melde ind. Jeg har endnu ikke hørt nyt ang. app'en og tablets. Android mobiler bør have en noget bedre oplevelse af app'en.

Hej.

Har lig eopdateret konen "Mit Tdc" app på hendes Samsung Galax Gio.

Det virkede fint før, men nå få jeg en "ingen adgang til tdc play Der er i øjeblikket problemer med TDC play"

For pokker da... skal man tilbage til "if it ain't broke, don't fix it" ?

Er der nyt med denne problematik?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P