TDC Play Android Applikatio​n

Min mobil er en HTC Legend. Jeg har hentet TDC Play applikationen, som jeg grundlæggende synes er god. Dog er der mislyd ved afspilning af musikken. Nogle sange mere eller mindre. Kan der være fejl på afspilleren i tlf eller ?

10 Kommentarer

synes også jeg får mislyd... har prøvet på HTC wildfire

Kan I hente/downloade musikken til telefonen?

Jeg har en galaxy s og kan ikke.

Foreløbig streamer jeg kun via applikationen... det fungerer ok , men man kan ikke spole (som der ellers er mulighed for)

ja jeg kan også godt streame, men så er det jo blot en tdcmutering af grooveshark.

jeg betaler ekstra for at have muligheden for download af musik.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

når i streamer via appen, bliver sangen faktisk også hented til telefonen, den ligger i chachen, desvære har TDC ikke fået lavet så man kan spille musikken når man er offline, men det kommer, det kom bare ikke med i den seneste opdatering.

Tak for svar miela,

hvor er det så lige man finder den cache?

og kan man lægge musikken så den fremstår som om man har lagt en cd ind?

Altså i musikbiblioteket?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

entlig ligger de bare som filer, men du kan skal bruge play app'en til at spille dem, jeg synes du skal prøve den, for det er klart bedre end de afspillere som er standart i telefoner,

det er også gratis at bruge den, det eneste du skal betale er prisen for at hente den ned fra Market. men alt musik er gratis, og du opdager ikke hvis det er noget musik du har hørt i forvejen, så henter den det bare, jeg har selv prøvet hvor jeg kun kunne få GPRS forbindelse, og der virked det stadig, det tog bare længer tid at skifte nr(ca. 30 sek.) og det er jo i billig pris at betale for at have alt musikken fra play på mobilen.

Omdømme 3

Hej, Valley72,

du kan jo prøve at hente Winamp til din telefon, og så åbne en fil og se om den vil spille den,

de ligger i /root/sdcard/playmusik/*.mp4

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Pivelyde med HTC: Det er en 2.2 HTC bug. Der er initieret dialog for at få løftet denne. Vi kan se at 2.3 er tilgængelig for andre leverandører.

Download af filer og tidligere hentet musik: Det er 2 forskellige licenshåndteringer, så det er ikke muligt at se de filer du allerede har hentet ned.

Offline mode - eller blot se den musik som du allerede har afspillet: den er på vej i kommende release.

Mere info på

/t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/td-p/12295

DBH

C

Ok, det håber jeg lykkes for det er voldsomt irriterende. Frygter naturlivis at HTC imødekommer problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)