TDC Play Android Applikation

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer
Kære Android Play-brugere

Få en helt ny oplevelse af Play ved at hente TDC Play ned fra Android Market. Søg på 'TDC Play'

Den koster kun den datatrafik du bruger på at hente den ned - så den koster gratis på wifi. Alt andet er inkl.

Vi understøtter alle de Android mobiler der er på tdc.dk/musikmobil og som er markeret med Android. OS skal være 1.6 eller derover.

Jeg har lovet ikke at lave reklame eller skamrose teamet bag... så prøv selv - det er en helt anden musikoplevelse ikke at skulle bekymre sig om licenser og udpakning og hentning.

Der kommer en opdatering i januar som håndrer playlister og offline mode. Find yderligere beskrivelse på tdc.dk/omplayapp

God fornøjelse

C

479 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, så kom den endlig,

jeg har vented siden jeg fandt udaf at den ville komme.Meget glad humørikon

så er spendt på om en udviklings puma kan gøre det bedre end en dotNet NinjaBlinkende humørikon

Hej Hej

Hjæælp mit wifi slår fra når skærmen slår fra... kan man ikke i denne app sørge for at wifi forbliver tændt ?

Derudover står der at datatrafik er gratis gælder det også mobilnetværk ?

Mvh

Nils

Omdømme 2

hey nils

App afbryder ikke wifi når din mobil går på pause. check under indstillinger og netværk de aktuelle indstillinger for det wifi netværk du er på.

Som play bruger betaler du ikke for trafikken når du browser i app eller henter musikken. Det eneste sted du kan blive opkrævet for datatrafik er ved hentningen af applikationen på Android Market eller efterfølgende opdateringer med mindre du er på trådløst netværk.

Tak for dine spørgsmål

C

Tusinde tak for svaret. Jeg har en HTC desire. Men kan ikke finde hvor jeg kan ændre indstillingen. For lige at beskrive problemet lidt tydeligere: Hvis jeg nu finder et album som jeg gerne vil høre. Vælger det første nummer. Det afspiller den også selv om skærmen slukker efter ca 1 min. Men det næste nummer spiller den ikke. Måske kan du hjælpe? Skal bare lige forstå... jeg kan roligt slå det mobile netværk til altså ikke WiFi uden det koster noget at afspille musikken. Med venlig hilsen Den Måske lidt tungnemme....
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jeg kan måske hjælpe dig.

hvis du klikker på "Mer kanppen" under wifi og netværks instillinger >> wifi instillinger, så skulle der gerne være en der menu der hedder advanceret og der kan du vælge politik for wifi dvale, også skal du bare vælge aldrig.

jeg har prøvet app'en på Wifi, 3g og GPRS, og selv på GPRS går der ikke mere end få sekunder før den sifter nå, så der kan du også bruge den. men du skal jo vælge at afspille hele albummet "Bland alle" eller ved den jo ikke at du gerne vil høre næste nr.

nå ja, jeg her lige en ting mere til Chriz.

er det ikke meningen at man skal kunne oprette en playliste som man så kan tilføje nummere til? det virker ikke når man klikker tilføj til playliste kommer der en popup op hvor der står playlister, her gætter jeg på at man skulle vælge den playliste man nu vil tilføje den til. og det er jo fint og som det skal være, men jeg har ikke nogen play lister jeg kan tilføje til.

Hejsa og tak for et stykke nice software Glad humørikon endelig sker der noget på denne front, MEN, har et stort men, i har glemt en søg knappe, det er fysisk umulig for mig på min x10i m/ android 2.1 og lave en søgning, hvis jeg trykker enter på tastaturet så laver den bare et mellemrum i søgefeltet.

Lige pt er det eneste jeg kan spille de stykker musik der står på forsiden under populær og det er lidt træls, men som sagt en god start med et stykke software der er langt foran det tidligere.

Omdømme 3

Hej, steen_st, er det en mini eller en mini pro.

på min mini pro skal jeg bare trykke enter(hvis nogen som min søster og mor er itvil er det den knækket pil), ellers kan du bruge onscreen tasteturet og bare ved at klikke send så søger den

det er en x10i ikke en mini ikke en mini pro men en x10i Glad humørikon.

Jeg har prøvet enter key det virker ikke der sker nada.

med enter key mener jeg naturligvis on screen enter key da jeg jo ikke har andet valg end at bruge touch screen tastaturet.

Omdømme 3

kan du ikke lige som på min mini pro klikke på send ope i øverste hjørne, for enter knappen på onscreen er bare til linjeskift og ikke en enter knap, som hvis det havde været et rigtig tastetur.

nej desværre har ikke noget knapper i hjørnerne af skærmen som x10 mini/mini pro har.

Omdømme 3

det var da mærklig, xperia grensefladen er ellers den samme.

nå men Chriz ved at den mangler jeg har også skrevet det i mit svar om 3 ting der mangler.

x10 mini + x10 mini pro + x8 har helt samme user interface på fronten. X10i har pga den større skærm og den kom før x10 mini blev udviklet ikke de hjørne ikoner. De blev udviklet med henblik på den lille x10 mini skærm. Men nok om det, det er off topic.

Desværre så hjælper det du foreslog heller ikke.... æv æv...

Men måske kan du svare på om det også er gratis at høre musik når det er via mobilt netværk ?

Håber lidt på at en fra TDC kan hjælpe !!!!!!!!!!!

Omdømme 3

Hej,

fik jeg ikke svaret dig på det i det andet svar jeg skrev til dig.

det er helt gratis for at bruge TDC play app'en lige som hvis du bruger TDC Play mobil siden. dog koster det datatrefik at hente programmet fra market men når du bruger wifi, så er det jo ikke noget problem.

jeg mener da også at Chriz svared på det i hindes svar til dig.

Omdømme 3

Hej, steen_st.

det mente jeg nok, men som vi jo ved er det ikke altid tingene er som man regner med.

Godt arbejde, TDC!

Det ser ud til at I har fået løst en del probleme med download af hele albums, manglende tags, manglende album art, dårlige søgemuligheder. Og den nemme adgang til playlister, man skruer sammen på pc'en er rigtig fin!

Play er med andre ord blevet værd at bruge på Android! Jeg har brokket mig en del tidligere, så I skal da klart have ros, når det bare spiller :-)

Jeg glæder mig til offline-muligheden i næste version, så man fx kan lytte til den downloadede musik i udlandet.

B-)

Omdømme 2

Hey miela1

Playlister: Det er korrekt at du er nødt til at bruge web for at oprette playlister i denne version. Her kan du tilmelde dig fast track og alle playlister som du gemmer under dit login vil være synlige på din mobil.

Det er lidt for morfar agtigt - derfor kommer 1.1 versionen i januar, hvor det er muligt at redigere og oprette playlister - slette alle lister på nær favoritlisten.

Så det er ikke dig, der er begrænsningerne i en beta version.

DBH

C

Omdømme 3

Hej, tænkte jeg nok.

men som vi bægge har skrevet e det kun en beta ugave, så jeg forventer heller ikke at alt bare viker.

Hej, hvor genfinder jeg min "Favoritliste" på mobilen (HTC Wildfire) når jeg har slukket TDCPlay-applikationen? Under "Musik" er der bare de numre, jeg har downloaded fra mobiludgaven af TDCPlay (og som har den irriterende fejl, at info om kunstner, album og så videre ikke er kommet med - har navnet ....dcf.mp4).

Omdømme 3

Hej,

Du skal spille musikken i play App'en, da den ikke bliver lagt ind i din telefon på den måde at du kan spille den med "standart" afspilleren.

TDC Play App'en er en "streemings" afspiller, som godt nok downloader eller i virkligheden cacher musiken du har spillet, før 1.1 udgaven kommer kan du heller ikke spille musikken når du er ofline som du kan med det du henter fra Play Hjemmesiden.

men den nuværende vertion er jo også kkun en beta, som jo per defination er en "test" udgave.

Omdømme 3

Lige en bemærkning til dit navn,

Cortez, er det efter conquistador'en Hermán Cortes, som jo fandt "eldorado" og var skyld i Aztec'er rigets fald.

Tak for den forklaring. Ellers er det ret lækkert med TDCPlay applikationen, for nu er jeg ude over at Fast Track ikke virker til HTC Wildfire, for jeg har nu direkte adgang til mine dejlige playlister via Androidudgaven.

Ang. Cortez så er det jo bare et alias... Men jo, jeg har valgt det fordi det har rod i det latinamerikanske - men ikke fordi jeg på nogen måde ønsker at identificere mig med erobreren.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)