TDC Play afspiller ikke?

Jeg har i dag haft store problemer med afspilningen af musik på min PC, den bliver ved med at skrive "Indlæser" og jeg har testet min internet flere gange, og der er ingen problemer med det, det plejer ellers at virker fint for mig... Jeg kan stadig downloade sangene, men så forsvinder idéen med en Online musik afspiller lidt, jeg vil ikke have filerne til at ligge og flyde.

3 Kommentarer

Hej Fakima

Jeg håber, du har fået løst problemet.

Hvis vi har haft problemer med streaming den pågældende dag, så er det korrekt at du kun vil kunne downloade filer, og så aflytte dem efterfølgende.

Så kan du jo slette dem, når streaming virker igen.

Hilsen JørgenL

Her er jeg lidt usikker på hvordan man gør - jeg har konsekvent problemer med afspilning... ikke en gang halvdelen af sangen bliver afspillet og så stopper den afspilningen... hver gang. 

så hvis jeg vil downloade sangene kan du så fortælle præcis hvordan man gør og hvordan man så afspiller? er det afspilning på almindeligvis og så finder playeren selv filen eller? :-)

og hvad kan jeg gøre for at streame lidt bedre?

man kan danwloade dem ved at gå ind på sin playliste og så klikke i højer side og så kan man gemme dem på sin pc jeg vil fortrække de bruger et program der hedder winamp de er gratis at bruge og spiller alle medie filer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)