TDC Play

• 0 kommentarer
TDC-Play/se tv alle steder virker stadig ikke efter 8-9 uger.

den 7. oktober fik jeg installeret TDC-tv og kunne med det samme konstatere at TDC-TV/se tv overalt på computer og på Ipadi ikke virkede.

Adskillige telefoniske henvendelser til kundeservice og til lokal TDC- butik, hvor købsaftale var indgået, gav det samme svar, nemlig at problemet ville blive løst i løbet af 5-7 arbejdsdage og at jeg ville blive kontaktet, men intet skete.

d. 19 november modtog jeg en mail efter flere ubesvarede e-mail henvendelser, en  mail med besked om, at der var tale om et generelt problem, som ville blive rettet inden 3 uger.

D. 30. november og igen d.8. december rykkede jeg forgæves for svar. 

D. 17. december rykkede jeg igen for svar på, hvornår problemet blev løst og gjorde samtidig opmærksom på mine ubesvarede mails.

D. 19. december modtog jeg endeligt et svar lydende på, at der stadig blev arbejdet på problemet, men at der ikke var nogen tidshorisont på løsningen.

Hvis man kalder det god service !!!!!!

Jeg må konstatere, at TDC sælger et produkt, som de ikke kan levere.

Tålmodigheden er ved at være temmelig slidt og jeg overvejer kraftigt at finde en anden udbyder. Som det mindstekunne TDC tilbyde gratis abonnement indtil problemet er løst.

Hilsen,

Army Jakobsen

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$