TDC play

• Deltager
  • 0 kommentarer
TDC play er lavet om! Ja mange tak! Magen til rodebutik skal man lede længe efter. Hvis man vil optage tv via TDC Homebox/TDC digitalbox, som i forvejen er rigeligt dyrt at ab. på, fremkommer der nogle fuldstændige uoverskuelige sider, med skrift der er så store at man konstant skal skifte sider. Man kan nu kun se ca 2-3 aktuelle programmer, og det er svært at finde hvor man kan taste ønskede optagelser.

Endvidere fremkommer ofte Kinesiske tegn på skærmen.

Den person der har udviklet det nye TDCplay, har åbenbart ikke tv selv, idet han så havde opdaget det ulogiske han har ødelagt disse sider med.

Hvis TDC med ovennævnte ønsker kunde-frafald og opsigelser, skal det da nok fremkomme!!!!

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Komp, 

Vi har oplevet rigtig mange kunder, som er tilfredse med vores nye TDC Play-univers. 

Det lyder meget mystisk, at der skulle fremkomme kinesiske tegn, og at skriften er så stor, at du konstant skal skifte side. 

Du må meget gerne prøve at gøre følgende, for det kan afhjælpe flere problemer - bl.a. periodiske problemer med TV-arkivet.

Først skal du slukke for strøm til alle TV-bokse, og derefter skal du nulstille Homeboxen. Du kan se, hvordan du nulstiller den i linket HER

Når Homeboxen er nulstillet, og internetforbindelse virker igen, kan du tænde for TV-boksene - det hjælper muligvis på problemet Glad humørikon

Det er stadig noget rod! Når man på PC går ind for at ville se / optage dagens programmer, fylder meget få programmer hele siden, selv om der klikkes på det timetal man har brug for.

Endvidere står der en eller anden rubrik ovenpå placeringen hvor man skal taste "optag". Dette må i da havdet opdaget????

Jeg kan godt forstå at svagtseende har gavn af at i har udført time-rubrikkerne så stort, men man kan da selv indstille ovennævnte hvis man vil have dette større. Det der er nu er uoverskueligt, og "optag" skal da ikke været af noget overlappet!!!!

Det er utroligt at svaret er mange er tilfreds med det nye.

Jeg har samme problemer og samtidig skal jeg nu logge på hver gang, før nedgraderingen huskede den min side.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)