tdc play

hvorfor kan jeg mon kun høre ca.20 sekunder af sangene på play?

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lars,

Ja det er et meget godt spørgsmål, men skal dog bruge flere detaljer før jeg kan give et kvalificeret bud.

Er det på mobil via app'en, eller er det online via vores hjemmeside? Hvad sker der efter de her 20 sek? Hvilken type netværksforbindelse er du på, når denne fejl sker?

Vend endelig tilbage, hvis du kan give mig svar på disse spørgsmål, og andet relevant info.

Alex

hej alex

det on line via jeres hjemmeside.

også er det via en mobil internet forbindelse fra jer af.

efter ca 20 sekunder forsvinder sangen bare,der bliver ligesom skruet ned for lyden

som om det var en prøve man hørte..

jeg har været i tdc butik idag hvor de mente jeg skulle forsøge en gang mere

ellers skulle jeg fejl melde det..

med venlig hilsen

lars

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

For at du kan bruge TDC Play via vores hjemmeside, skal du være logget ind på en bruger med et TDC Bredbånds abonnement tilknyttet. Hvis du ikke er det, hører du netop kun 20 sek af en sang.

Hvis du med mobil internet forbindelse, mener en Mobil Bredbånds forbindelse du har tilsluttet din PC via et USB stik, så følger der ikke noget TDC Play med i den løsning.

Hvis du mener fra en mobiltelefon, der har et TDC abonnement, skal du blot installere Mit TDC app'en og bruge play funktionen igennem denne app.

Håber du forstår denne forklaring, ellers er du velkommen til at spørge ind.

Alex

jo tror nok jeg forstår din forklaring.

det er lige nøjagtigt sådan en forbindelse til min pc via usb stik jeg har prøvet at bruge det fra..

jeg har en bredbånd abonnement via "gammel dags tlf stik i væg" derhjemme som der skulle være tdc play

includeret i. men opholder mig en del hos min kæreste så der bruger jeg mit mobile bredbånds forbindelse via usb stikket. troede bare at når jeg brugte mit tdc login så virkede tdc play uanset hvordan jeg var på "nettet".

men så blev jeg så det klogere. tusind tak for info.

nu jeg kan se at du arbejder hos tdc,hvordan får man så et log ind til tdc mobilportalen,synes aldrig jeg har fået et ell lavet et

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)