Svar

TDC PLAY

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

• bbs
  • Veteran
  • 190 kommentarer
Hej alle sammen

En eller anden efterlyste, at når man søgte på kunstner eller sang på TDC PLAY, at det foregik ligesom på Google, det kan jeg bare konstatere, at det gør det nu, dejligt, skønt og så videre.

Hilsen bbs, en glad TDC PLAY bruger

icon

Bedste svar af Chriz 3 august 2011, 09:34

Hey

Tak for feedback. Søgningen er leveret med en autocomplete på enten titel eller kunstner. Den kombinerede søgning fungerer stadigvæk men svartiderne og matchkvalitet vejede højere end at få den med i første beta-fase. Når der er signet af på den på web-platform vil autocomplete blive rullet ud på de øvrige platforme.

DBH

C

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Ja det kan jeg se. - Kun 3,5 år forsinket (så vidt jeg husker)

Men dejligt, at det endeligt er her. Så mangler vi bare det samme på app'en, og vi mangler helt at afskaffe netplatformen og i stedet gå over til BÅDE PC/MAC kompatibel program, som kan afspille beskyttet musik på linje med W!MP og Spotify.

- Hvis man venter for lang tid, opstår der nye trends, eller noget nyt, bedre og smartere kommer.

Jeg har dog allerede en del problemer med det: Man kan ikke søge på både kunster og sangnummer PÅ SAMME TID I SAMME LINJE og stadigt få search-predictions.

Dog er det dejligt at se, at der nu også er "fejlrettelser" på den måde, at man kan skrive infrnal, og der bliver foreslået infernal, eller youso n'dor, or det rigtige navn kommer (det er nemlig svært at stave til) ...

:-) 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Heinrichp

Ha ha ja det er da rigtigt nok, det med fejlstavningen. Meen der nu også et andet problem, jeg søgte Nothing comperes 2 u og Sinead O'sonnor, det gik også fint, bare et problem " ingenting fundet " men hun var da på TDC PLAY, så måske er der lidt børnefejl endnu !!!

hilsen bbsMeget glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

Tak for feedback. Søgningen er leveret med en autocomplete på enten titel eller kunstner. Den kombinerede søgning fungerer stadigvæk men svartiderne og matchkvalitet vejede højere end at få den med i første beta-fase. Når der er signet af på den på web-platform vil autocomplete blive rullet ud på de øvrige platforme.

DBH

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Denne tråd er lukket (eller det ville den være, hvis man kunne):

Chriz har oprettet en tråd med en mere præcis overskift her, som i kan bruge til feedback omkring denne søgefunktion:

/t5/TDC-Play/Søgemaskine-på-Play-web-beta/m-p/54905#M852 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P