Svar

TDC Play

Hej er der nogen som kan oplyse mig om, hvordan man får TDC Play på min Mac.

Det ser ud til at jeg godt kan Hente musikken, også at UnZippe den, men at afspille den, ser ikke ud til at virke med de muligheder, der er på Mac'en?

Jeg har prøvet med de forskellige afspilningsprogammer, såsom QuikTime, og MacX, men det virker ikke.

Spænd på at høre mere.

VH MicMac

icon

Bedste svar af miela1 10 maj 2012, 14:14

Hej,

Det kan du ikke, da Apple Produkter ikke understøtter Microsoft DRM(WMA DRM) licensen. som er den licens som beskøtter musikfilerne fra TDC Play, imod piratkopiring.

du har dog den mulighed at Apple kan køre Windows 7 på den måde kan du spille din musik på din Mac,

det kan du gøre med det indbygget program på mac der hedder Bootcamp, hvor du kan åbne windows, eller mac os.

eller som jeg vil sige er mere smart, bruge et af 2 program der hedder 'Parallels Desktop 7' og 'VMware Fusion' med et af de 2 programmer kan du køre Windows og Mac OS på sammetid, så du kan arbejde på din mac med dine mac programme samme tid som du høre musik fra TDC Play.

desvære kræver alle 3 programmer at du har en kopi af Windows 7, og de 2 smarte er ikke gratis. 

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det kan du ikke, da Apple Produkter ikke understøtter Microsoft DRM(WMA DRM) licensen. som er den licens som beskøtter musikfilerne fra TDC Play, imod piratkopiring.

du har dog den mulighed at Apple kan køre Windows 7 på den måde kan du spille din musik på din Mac,

det kan du gøre med det indbygget program på mac der hedder Bootcamp, hvor du kan åbne windows, eller mac os.

eller som jeg vil sige er mere smart, bruge et af 2 program der hedder 'Parallels Desktop 7' og 'VMware Fusion' med et af de 2 programmer kan du køre Windows og Mac OS på sammetid, så du kan arbejde på din mac med dine mac programme samme tid som du høre musik fra TDC Play.

desvære kræver alle 3 programmer at du har en kopi af Windows 7, og de 2 smarte er ikke gratis. 

Hej Professor.

Ja men mange tak for svaret.

Det viser jo bare at det ikke helt er så godt med det Apple produkt, som jeg fik at vide det var da jeg stod med valget at købe en ny mac eller pc.

jeg har senere fundet mange andre små måder som pc'en kan klare som Mac stort set ikke kender noget til.

Nå men jeg kæmper videre.

vh MicMac.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil nu sige under alle omstendigheder er en mac et rigtig godt køb, men det kommer du selvfølig an på hvad du skal bruge den til,

ex. til mit forbrug villle en mac være lige så ubruglig som en kugleremme, jeg er .Net udvikler så jeg er mere eller mindre bundet til microsofts platform.

men havde jeg nu bværet grafiker, havde mac næsten været den eneste vej at gå.

men som admindlig bruger skulle en mac kunne klare alt hvad du skal bruge den til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)