TDC Play

Hej med jer

Jeg oplever hver gang jeg lytter til en af de playlister som ligger på TDC play at musiken stopper selv om den ikke har spillet alle nummerne færdig endnu. For at få musikkken tilbage er jeg nød til at starte programmet op igen. Hvis jeg afspiller en album er der ingen problemer.

Er der nogle af jer som har samme problem? Hvis ja hvad gør I?

Jeg har en iPhone 4S

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej micand1,

Bum bum. Det er en problematik, som vi kender til på enkelte Android-mobiler, men jeg har ikke hørt til den på iPhone4 før - måske jeg bare ikke har hørt nok efter Glad humørikon

Umiddelbart vil jeg foreslå dig at afinstallere Play-appen fra din iPhone, genstarte den (telefonen), og så installere Play-appen påny. 

Hvis ikke det hjælper, så skriv igen - så aktiverer jeg vores Play-nørder Glad humørikon

Hilsen Ulf

Flere af de musiknumre, der ligger på playlisterne kan ikke afspilles gratis med Play. Når afviklingen af playlisten kommer til sådant nummer stopper afspilningen. Eksempelvis gælder dette pt. for nummeret Charlie Brown med Coldplay på Airplay Top 20-listen på TDC Plays Iphone apps. Disse numre bør fjernes fra jeres playlister på apps, hvor man kun kan streame musik, men ikke downloade købt musik.

Med venlig hilsen

Claus

Hej Ulf

Det ser ud til at virke nu.

Tak for din hjælp.

Hilsen Michael

Hej Claus

Tak for dit svar.

Jeg har ikke haft problemer længe.

Hilsen Michael

Besvar

• :D