TDC Play

Jeg kan ikke afspille min Playlist. "TDC Play - Spiller Nu" Popper op og alle numrene vises, men jeg kan ikke aktivere dem.

Jeg har det samme problem på TDC - TV som jo lige har fået oprettet Play-funktionen - her kan listen ses, men ikke overføres til Spiller Nu".

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey BourneID

Hvordan ser numrene ud på listen? Hvis de er kursiverede og afspil ikonet er grånet, så er det fordi den ikke kan spilles. Prøv med det indhold der ligger på forsiden for at teste om der er hul igennem. Jeg håber du er kommet på her over weekenden

DBH

C

Nej ingen af numrene er i kursiv, afspille-ikonet er ikke gråtstillet. Jeg har prøvet en af listerne som du foreslog - her var ingen problemer.

Håber I kan komme op med en løsning.

Jeg har kaldet min liste for "Blandet I" hvis det kan hjælpe til en afløsning af problemet. Glad humørikon

Omdømme 2

Uh der er 5 lister der kommer frem på søgningen, men ingen af det ser ud til at matche præcist. Er den offentlig din liste?

C

Jeg havde desværre ikke skrevet det helt rigitgt "Blandet Musik I" navnet. Ja det står som "Offentlig"

Mvh. Glad humørikon

Omdømme 2

Got it. Den gode nyhed er at de 3 første numre er fejlbehæftede - faktisk ligner det at det er 3 albums der er tilføjet og ikke enkelt tracks (se spilletiden) Jeg har meldt fejlen ind. Alannah Myles: black Velvet vil du kunne afspille. Har lige testet den.

tak for brugbar feedback, jeg vender tilbage når jeg hører mere.

DBH

C

Omdømme 2

Hey BourneID

Din playliste er blevet lidt af et mysterium... Kan du huske hvordan du har fundet de første 3 udgivelser på listen? Er de fra en af de redaktionelle anbefalinger?

På forhånd tak for svar

C

Nej jeg går kun efter mine egne præferencer; jeg kører en søgning og vælger albums ud fra min søgning. Jeg har lavet en anden for at det måske kan hjælpe (eller forvirre jer lidt Glad humørikon ). Navnet er: "Blandet Bourne" - det er alt sammen musik som jeg foretrækker.

N.B. Jeg har redigeret MP3 filer væk da disse har en begrænset lydkvalitet - om redigeringsfasen her kan være problemet ved jeg ikke.

Med venlig hilsen

Omdømme 2

Tak for feedback. Jeg har opdateret forespørgsel til det tekniske team.

PS: bliv ved med det. Det er inspirerende at vide at der er nogen der kommer ud i alle hjørner af kataloget :I)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)