Svar

TDC Play

• CNA
  • 0 kommentarer
TDC Play virker ikke på min HTC Desire når jeg bruger mobil netværk. Det har virket tidligere, men nu duer det kun via trådløst netværk når jeg er hjemme. På min datters mobil, en Sony Ericsson X8 vil den godt hente musikken men vil ikke afspille det da det er låst? Min anden datters mobil en Sony Ericsson X10 mini pro har vi ingen problemer med - det fungere uden problemer, som det også har gjort på min indtil for nylig. Det er rigtig ærgeligt når det bl.a. er derfor at vi har valgt tdc abb.  

icon

Bedste svar af Chriz 29 marts 2011, 12:34

TDC Play er nultakseret, så uanset om I er på via 3G eller WIFI, betaler TDC trafikken. Den eneste undtagelse er download og opgradering af TDC Play Android App. Her anbefaler vi at mobilen er på Wifi, da vi ikke kan nul-taksere trafik og download på Android Marked. Især når det er dine børn der bruger musikken, giver det mening at hente app ned. Der er ikke mulighed for køb eller andet som kan give uventede omkostninger.

DBH

C

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

jeg skal lige vide hvordan du bruger play.

Bruger du play App'en, eller henter du musikken ned på telefonen fra m.tdc.dk/play

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Kære CNA

Begge mobiler fungerer med TDC Play Android app så anbefalingen er at du bruger den på begge mobiler. Så er du ude over at skulle bekymre dig om de er på trådløs eller 3G.

Musiktjenesten der er på TDC Play WAP skal være på 3G for at kunne se dit mobilnummer. Derfor vil du opleve at der ikke er adgang når du er på via trådløst netværk.

God lørdag

C

Vi har begge brugt m.tdc.dk/play og det er også den min datter, som ikke har problemer bruger.

Hvis jeg henter app´en, hvordan skal vi så lave indstillingerne på telefonen? Vi har bedt vores unger om kun at gå på nettet via wifi herhjemme, da vi fik en temmelig dyr "overraskelse" på først kommende mobil regning, da indstillingerne var sat op til at gå på nettet uanset om det var via wifi hjemme eller hvor vi skulle betale for forbruget. Og det vil vi gerne undgå fremover også.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej CNA.

Jeg mener at hvis du/i bruger TDC-play enten via play-app'en eller igennem TDC-Nu. På jeres Mobiltlf.er. Så er det med gratis forbrug af dataforbrug på mobilen.

Prøv og se dette link til TDC's Abonnementer på det mobile internet:

http://shop.tdc.dk/Tilvalg%20og%20services/mobile-addons,default,sc.html

Så bliver i ikke overrasket over uventede store regninger!.. Hvis grænsen på f.eks. mobil 100. Incl. 1 gb dataforbrug overskrides, det eneste der så sker er at TDC nedsætter download/opload hastigheden på jeres dataforbrug på mobiltlf.

Jeg har selv en smartphone og storforbruger af de div. Aps'er som ligger Android marked og et stort e-mail forbrug. og jeg har selv "kun" et alm.  TDC-Mobil abonnement, tillagt TDC Mobil 200 det vil sige at jeg har 10 gb. pr. mdr. i forbrug. til en pris af 199,- kr + et mindre forbrug af samtale på ca. 50-70,- kr pr. mdr. Jeg mener selv at, denne abonnement type er i mit tilfælde det billigst som TDC har.

Jeg håber at i kan bruge denne vejledning til noget.

Mvh. Lars

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

TDC Play er nultakseret, så uanset om I er på via 3G eller WIFI, betaler TDC trafikken. Den eneste undtagelse er download og opgradering af TDC Play Android App. Her anbefaler vi at mobilen er på Wifi, da vi ikke kan nul-taksere trafik og download på Android Marked. Især når det er dine børn der bruger musikken, giver det mening at hente app ned. Der er ikke mulighed for køb eller andet som kan give uventede omkostninger.

DBH

C

Tak for hjælpen. Har nu hentet app´en til min telefon og det ser ud til at virke. Så håber vi at det også fungere når vi får hentet den til vores datter.

Tak for hjælpen :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P