Tdc play

Hejsa

Jeg har haft yousee internetabonnement hvor jeg downloaded en del musik til min computer, problemet er at nu er jeg flyttet til et sted hvor der ikke er muligt at få yousee og opsagde derfor mit abonnement og nu kan jeg selvfølgelig ikke hører min musik mere, desværre[i]

Mit spørgsmål er, kan jeg komme til at høre min musik som jeg allerede har på computeren hvis jeg køber et mobilt bredbånd og skal det være yousee mobiltbredbånd da det er igennem yousee play jeg har downloaded det eller skal jeg downloade det hele igen?

På forhånd tak

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Johnsi

Du kan ikke få mobilt bredbånd ved YouSee, med mindre du allerede har andre produkter hos dem.

Så I dit tilfælde skal, skal du have mobilt bredbånd hos TDC, for at få adgang til Play.

Men når du skifter mellem YouSee og TDC, skal du ikke forvente, at musikken du allerede har hentet, fortsat vil virke.

Så bestiller du mobilt bb hos TDC, skal du umiddelbart forvente, at alt musikken skal hentes på ny.

Hvis du bestiller mobilt bb, skal du kontakte YouSee og bede dem nulstille din Play-adgang, før du kan tilmelde dig Play på den nye bredbåndsforbindelse.

Jeg håber det besvarer dine spørgsmål.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8