TDC-Play

Jeg er gået og har reklameret for TDC-Play, men på det sidste er jeg ved at overveje at droppe det.

Jeg kan ikke få fornyet licenserne. Når jeg forsøger tager det en krig, og får efterfølgende at vide at der er en fejl i mediaafspilleren. Jeg ved at det kan ligge både hos Microsoft og TDC-Play, men når det er musik jeg har købet, er der ingen problemer med mediaplayer.

Derudover har jeg oplevet problemer med at det samme nummer vises to gange i mediaplayer, selv om filen rent fysiks kun ligger der én gang. Hentet via TDC-Play.

Jeg har løbende fulgt de anvisninger der har været på TDC's sider med hensyn til fornyelse af licenser.

Er der nogen derude som har oplevet det samme og som har fået det løst?

Per

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Per.

her du provet at resette licensen med DRMrest toolet.

http://go.microsoft.com/fwlink?LinkId=105000

Tak for linket - det minder om det som jeg tidligere har fulgt, men denne gang får jeg ikke lov at overføre filen.

Per

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Kan du så ikke lige skrive presis hvilken fejlmeddelse du får når du forsøger at afspille musikken, og hvilken styresystem du bruger.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)