TDC play

En af de eneste grunde til at jeg valgte TDC var at jeg så kunne benytte mig af tdc-play.

Men det virker jo ad HT!

For det første kan jeg ikke downloade hele albums, men må tage det nummer for nummer.

For det andet virker linket: send til mobil ikke på min Galaxy S.

For det tredje, når jeg efter et stykke tid vil afspille et tdc downloadet nummer får jeg oplysningen:

filformatet er ukendt????

Er der nogen forklaring og løsning på disse problemer?

Ellers er jeg ikke kunde hos tdc når mine 6 mdr. udløber.

venlig hilsen

8 Kommentarer

Der er desværre generalt problmer med TDC i øjeblikket, vi håber TDC snart vil være på trapperne med en løsning.

/t5/Mobil/TDC-Play-p%C3%A5-X10-mini-Pro/td-p/3658

de skulle fandme fjerne PLAY-logoet på android-mobiler! Jeg købte også kun en Desire for PLAY's skyld og blev SLEMT SLEMT skuffet!!

du har så ret!

eneste grund til at vælge tdc var deres play funktion, som jo virker på pc.

troede det var samme standard på mobiler.

deres "send til mobil" virker overhovedet ikke.

altså skal man downloade hvert nummer på et album manuelt!

det gjorde jeg så på et par albums, hvorefter det efter ca. 2 afspilninger IKKE kunne genkende formatet!

ville ellers gerne have betalt overpris for mine samtaler hvis PLAY bare havde virket.

men det virker IKKE!

og hvad er det for noget pis at android 2.2 først senere er mulig på en TDC telefon?

alle andre har forlængst fået opdateringen, men landets største udbyder udi telefoni er håbløst bagefter.

jeg har nu kun 5 måneder tilbage af min slavebinding til TDC tilbage, hurra!

Jeg må også erkende at den eneste grund til jeg valgte tdc som mobil udbyder da jeg købte min X10'er var TDC Play, men efter 1 times forsøg på at hente numre enkeltvis, er min holdning glem det, det er det arveste gang lort og total ubrugervenlig. Må erkende at når min "slavebinding" som en anden så smukt kaldte det er ovre, hvis ikke tdc play bliver fikset overfor mobiler så er jeg væk igen, vil ikke finde mig i og blive pisset (undskyld mit franske) op og ned af ryggen mens der sidder en salgschef og griner skummelt over det lort han endnu engang fik skudt afsted til en uvidende.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Det er korrekt at Play er ramt af en Android opdatering som gør at der er et antal modeller der ikke viser eller afvikler tjenesten optimalt.

Dette beklager vi.

Det er selvfølgelig meningen at alle skal have glæde af de tilgængelige funktioner.

Vi arbejder målrettet, både internt og eksternt for at få løst dette aktuelle problem.

For at være på forkant for den kritik der er rejst om at vi ikke havde forudset dette, er der en samlet løsning på vej under juletræet, som gør musikoplevelsen på smartphones for play-brugere langt bedre.

Hilsen

Hold da bare som i helt kæft, hvor lyder det godt! Så blev det atter jul igen...

Betyder det, at alle (nyere) mobiler kommer til at kunne bruge FLY og TDC Play?

Jeg har nemlig overført mine børns mobiler til TDC-abonnement (netop pga TDCPlay), men den ene telefon (LG Viewty KU990i) kan tilsyneladende slet ikke bruges til TDC Play...stor skuffelse!

Er det mig der tager fejl eller er det korrekt, at den ikke kan bruges? og kommer den i så fald til at kunne bruges? (og hvornår?)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey

check denne tråd som omhandler TDC Play applikationen på Android: /t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/m-p/12295

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)