TDC Play 2.0 uoverskuelig og dårlig søgning

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej, jeg har nogle irritationsmomenter med det nye TDC play, og nogen af dem var sådan set også på det gamle.

Søgning:

Søgning er virkeligt elendigt til tider. Det oplevede jeg også på den gamle version. Når man søger på en kunstner, mangler der sange, som man så kan finde ved at søge på sangen, eller vice versa. Den virker i hvert tilfælde, ALT for kræsen med måden man søger efter numre på.

Derudover, kunne der godt være mere info på resultaterne (årstal f.eks), og mulighed for at sortere søgeresultater alfabetisk, eller efter album, årstal osv.

Mobil/ipad:

Noget musik kan pludselig ikke afspilles. Noget musik kan heller ikke findes via søgefunktion.

Overførsel af playlister lavet på web-platform ville være rart, når nu man logger ind begge steder..

Håber i får forbedret TDC Play hen ad vejen.

Mvh, Brian Jensen

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Brian,

Her er lidt feedback til din feedback.

Der er sat et maks på 25 når man går ind og søger lister frem. Hvis du fx bare søger på Nirvana, så kunne listen pludselig blive meget lang, og for at reducere svartider og server load, så stopper listen ved 25. Jeg bringer dog gerne dit ønske om længere lister videre. Det samme gælder dit ønske om mere info på titlerne.

Du burde kunne se dine playlister fra web på din mobil, så længe du gemmer din playliste på din bruger, og er logget ind på brugeren fra mobilen.

Jeg tilslutter mig fuldstænidgt kritikken,.. mest irriterende er mangel af årstal, når en stak album er kommet frem i en søgning,.. så er det random at finde ind til et album i en tidsperiode.. det er først når man trykker på albummet at der kommer info under coveret .. men dete r sgu irriterende at man ikke kan finde den info tidligere

.. og det kan godt være det visuelt er smart med en masse covers , men synes dete r mere inspirende at kunne danne sig et overblik over kunstnernavne fremfor billeder .. savner kategorien med de nye albums med en liste oversigt, som i det tidligere tdc play.

.. med det nye skal man bruge irriterende tid på at "muse" alle billederne for at få info,.. det er ikke godt nok _!!!!!

.. og ja, tak,.. en mulighed for at kunne sortere søgeresultater, alfabetisk , år, osv .. kom nu .. 

op på nivweau med det gamle tdc play :-)

med venlig hilsen Kim Christiansen

Kan kun tilsluttte mig den dårlige søgning. 25 emner er for lidt at vise. Måske "indstillinger" kunne give os valget om hvor mange album/titler/kunstner man ville have vist, var en løsning. Flere søgekriterier var også ønskelige. 

Mvh

Finn Gormsen

Hej.

Således findes mere end 25 emner ved søgning.

Man kan faktisk godt - i hvert fald i nogle situationer på TDC Play på PC - få meget mere end 25 emner frem ved søgning. For at bruge Dans eksempel fra 17-04-2013, og taste Nirvana ind i søgefeltet på musiksiden, kommer der ganske rigtigt en liste med 25 emner.

Men klikker man på overskriften "Antal sange: 25 - Spilletid: 1:42:19" (spilletid kan være ændret når dette læses) kommer en ny liste, som også kun indeholder 25 emner, men nederst til højre er tilføjet noget afgørende: Man kan klikke på ordet "Fortsæt", og så vises de næste 25, og gentage det og få vist yderligere 25 emner o.s.v.

Man kan også søge på flere kriterier på én gang, ved at skrive flere søgeord. Men måske er resultatet ikke altid det forventede, da man ikke kan skrive om det er genre, kunstner, titel o.s.v. det drejer sig om.

Kan ikke finde funktionerne beskrevet i hjælpeteksten, opdagede dem ved et tilfælde.

OBS. Hvis skærmen ikke er i bredformat kan man muligvis ikke se linket "Næste". Så må man zoome skriftsstørrelsen ned. TDC Play er ikke lavet til PC-brugere med skærm i 4:3 format.

Tilslutter mig kritikken.

Især årstal for albums er et must.

Jeg er enig med Brian. PLAY er ødelagt. Fix den. Drop jeres nye design. Det er en om'er. Giv os tilbage nogel søge funktioner der virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)