tdc play

Hvorfor kan jeg ikke få adgang til tdcplay, når jeg kan læse mine mails på webmail, og derfor har gyldigt brugernavn og adgangskode?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

TDC Play er ikke noget du automatisk får adgang til fordi du har brugernavn og password til TDC Mail.

Du skal oprette dig som bruger på play (aktivere Play). Det gør du således:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23902#play

Citat:

Ønsker du at aktivere TDC Play på dit TDC Login begynder du på forsiden af TDC Plays website. Her skal du bruge det samme TDC login, du netop har oprettet til at tænde for TDC Play.

Mvh FN ;-)

Hej Palmer

Når du kan skrive her på forum, har du allerede oprettet et TDC-logon.

Jeg syns det lyder mærkeligt, at du skal oprette et TDC-logon mere for at komme på TDC-play, men det kan da godt være.

Jeg har troet, at man kunne bruge det samme TDC-logon til Forum, Mail, selvbetjening og play. Hvis jeg tager fejl vil jeg meget gerne rettes, så jeg ved det til en anden gang.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"Når du kan skrive her på forum, har du allerede oprettet et TDC-logon."

Knivskarp iagttagelse, - og der er absolut ingen der har påstået at spørger skal oprette et "TDC-logon mere".

Uanset om man har et TDC-logon, så skal man oprette sig som bruger på Play. Det er IKKE det samme som at man skal oprette endnu et logon, - og det har jeg heller ikke hævdet med et eneste ord.

Play skal AKTIVERES inden man kan benytte Play, - dette uanset om man så har haft et TDC login i flere år.

Her fra TDC's vejledning:

1. Ønsker du at aktivere TDC Play på dit TDC Login begynder du på forsiden af TDC Plays website. Her skal du bruge det samme TDC login, du netop har oprettet til at tænde for TDC Play.

2. KlikFå adgang til TDC Play på din pc i TDC Login feltet, som du finder øverst til højre på siden.

3. Da det kun er TDC-kunder, der kan bruge TDC Play, skal vi være sikre på, at du er en af os med TDC. Derfor har vi (kun første gang du logger på Play) brug for:

• Dit telefonnummer eller
  • Dit EM-nummer, hvis du ikke har et fastnetnummer igennem TDC, men kun
  • Bredbåndsforbindelse. Dit EM-nummer står på din ordrebekræftelse og starter med EM efterfulgt af xx cifre.
  • Derudover skal vi bruge dit kontonummer, som findes på din regning og ordrebekræftelse.
Omdømme 3

PS:

Det står i øvrigt allerede i mit første svar at Play skal aktiveres, - og IKKE et eneste ord om noget ekstra login.

AKTIVERES!

Newer mind, - spørger besidder formodenlig den egenskab at kunne læse.

Undskyld.Trist humørikon

Omdømme 3

Modtaget Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P