Svar

TDC-PC SIKKERHED

• ID
  • 0 kommentarer
Hver gang jeg starter PC kommer dialogboksen fra TDC-PC Sikkerhed vedr. 'NYT SERVERPROGRAM'. Man får at vide, at hvis man afkrydser dialogboksen ' Vis ikke denne dialogboks for dette program igen' så vil programmet starte uden indblanding fra TDC SIKKERHED næste gang. MEN det gør det bare ikke. Hver eneste dag får jeg denne irriterende dialogboks frem og skal tillade et kendt program (kan være Skype, mediaplayer oa.) - Hvad gør man for at blive fri for denne dialogboks?

icon

Bedste svar af KPN1 29 september 2010, 23:27

Hej

Jeg går ud fra at det er programstyringen i sikkerhedspakken der giver dig problemer.

Åben sikkerhedspakken og på forsiden klikker du på Indstillinger - I dette vindue klik på Netværksforbindelser - derefter på Programstyring. I programstyring kontroller at der er flueben ved Aktiver programstyring - Under fanebladet Programmer kan du se om det program som søger adgang gennem netværksforbindelsen er opført ellers kan du tilføje det og give tilladelser. Under fanebladet Indstillinger skal der være markering ved punkt: Spørg om nye programmer - og i feltet ved: Spørg ikke om kendte programmer. Luk til sidst ved at klikke på OK.

Så skulle det gerne fungere - Hvis ikke kan du prøve at af- og geninstallere Sikkerhedspakken og foretage indstillinger igen.

Jeg håber at dette kan hjælpe dig.

Mvh. KPN

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg går ud fra at det er programstyringen i sikkerhedspakken der giver dig problemer.

Åben sikkerhedspakken og på forsiden klikker du på Indstillinger - I dette vindue klik på Netværksforbindelser - derefter på Programstyring. I programstyring kontroller at der er flueben ved Aktiver programstyring - Under fanebladet Programmer kan du se om det program som søger adgang gennem netværksforbindelsen er opført ellers kan du tilføje det og give tilladelser. Under fanebladet Indstillinger skal der være markering ved punkt: Spørg om nye programmer - og i feltet ved: Spørg ikke om kendte programmer. Luk til sidst ved at klikke på OK.

Så skulle det gerne fungere - Hvis ikke kan du prøve at af- og geninstallere Sikkerhedspakken og foretage indstillinger igen.

Jeg håber at dette kan hjælpe dig.

Mvh. KPN

En stor tak herfra! Det var lige det der skulle til.

Det er utroligt at hvis intet duer, er det eneste TDC foreslår og det gør TDC gegerelt til alle problemer som sikkerhed, TV digitalbox, Homedisk osv. "Sluk og tænd igen" "Afinstaller og geninstaller" - Det virker utroligt primitivt. Nej TDC har langt igen før de kan blande sig med de professionelle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)