Svar

TDC paly mobil

• 0 kommentarer
Jeg har TDC af en eneste årsag, nemlig tdc play til min mobil. Nu har det ikke virket ordentligt i flere uger??? Hvorfor? Efter at der er lavet om på grafikken/opsætning på sidne har det ikke virket til min telefon (Sony Ericson X10 mini pro.) Jeg kan ikke søge efter numre. Kan stort set kun få adgang til de  musiknumre der ligger på forsiden..

Kan nogen hjælpe? 

icon

Bedste svar af miela1 4 november 2010, 00:47

Hej,

Jeg kan fortælle dig som jeg har forklaret andre at TDC har lavet om på hjemmesidens layout og så kan vores Browser ikke læse siden mere men TDC arbejder på sagen og fejlen skulle være retted i næste uge når vi får vores 2.1 android opdatering.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg kan fortælle dig som jeg har forklaret andre at TDC har lavet om på hjemmesidens layout og så kan vores Browser ikke læse siden mere men TDC arbejder på sagen og fejlen skulle være retted i næste uge når vi får vores 2.1 android opdatering.

Ja tak, ved lidt søgning fandt jeg de tidligere indlæg... tak for svaret, så glæder jeg mig bare til opdateringen....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)