TDC online bestilling, ventetid på bekræftelse

• tdk
  • 0 kommentarer
Hej

d. 20/12 2010 fik jeg min bekræftigelse på at jeg havde lavet en online bestilling på TDC HomeDuo. Nu er jeg klar over at det var lige op til en periode med ferie, så behandlingen af min ordre kan tage lidt ekstra tid, men hvor længe tager det normalt at behandle en ordre?

6 Kommentarer

Hej tdk

Velkommen til TDC-forum. Jeg kan desværre ikke hjælpe med andet, end jeg syntes du skal læse denne tråd. Læg især mærke til Martins'svar.

/t5/Abonnement/Leveringstid-p%C3%A5-HomeTrio/td-p/14833

Kan du bruge lidt af svaret?
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Jeg har læst den. Håber at min også er faldet ned mellem to skabe eller hvad der nu er sket Meget glad humørikon

hej igen

Meget glad humørikonHumørikon med tunge

Prøv dog at ringe til kundeservis. Det er da irriterende at gå og vente. Og hvis nu den er faldet ned, kan du vel få lov at vente til næste jul.Blinkende humørikon

http://tdc.dk/kontakt/

Håber ventetiden snart er ovre.

I dagtimerne opholder jeg mig et sted hvor mobildækningen går fra elendig til ikke-eksisterende, så ringe til kundeservice er ikke lige den helt store fornøjelse...

Meget belastende at miste signalet, når man har stået i kø og hørt reklamer i 15 minuter...

Til gengæld har jeg så fået en sms fra TDC Mobil, hvor de skriver at de har forsøgt at kontakte mig....

Og de skrev så et telefonnummer jeg kunne ringe på, men der er ingen der ta'r telefonen, så det hjælper mig heller ikke meget..

Så nu tænker jeg at jeg vil sende tdc en email, men de har tilsyneladende kun en af adresse, så det kommer nok til at ta lang tid før den ender det rigtige sted...

mvh

Thomas

Ja - undskyld Thomas - men jeg syns faktisk det minder lidt om en joke, man ikke kan grine af. Jeg håber du vender tilbage og fortæller om det videre forløb.

Tja det videre forløb er nu heller ikke sjovt...

Det lykkedes mig at komme igennem til kundeservice inden signalet forsvandt.

Når de finder ud af at de ikke kan levere (dvs. det kan de, men 2mb er ikke et produkt de har, så det kan de ikke), og man har opgivet et mobilnummer, så ringer de op til 3 gange. Hvis de ikke kommer igennem, så gør de ikke mere...

Så enden er at jeg ikke kan får ADSL (i hvertfald ikke fra TDC)

mvh

Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)