TDC nu også forringet på PLAY....

Måske skan man snart vælge at sige goodbye til TDC uanset hvor mange år man har været trofast kunde dér:

I forvejen er det et kæmpemæssigt irritationsmoment at skulle bruge halvdelen af sine fjernsynsaftener på reklamer og trailers, sponseret af hundemadsfabrikanter, chipsposer  mv.  som rigeligt skulle kunne dække gabet i TDC 's "slunkne kasse", også mit faste månedlige tilskud taget i ménte.

Nu vælger man så også at fratage kunderne muligheden for at gemme musik fra TDC-Play, og selvfølgelig drejer dette sig også om større indtjening til auktionærerne, idet det både vil være meget nemmere at administrere det, samt at udgifterne til rettighederne efter al sandsynlighed også vil blive kraftigt reduceret i TDC's regnskab.

Det bliver nu endnu nemmere for TDC at lade en maskine, måske på Caymanøerne [i] køre hele baduljen, og måske bliver svaret inden for ganske få år når man vil prøve at snakke med en medarbejder:

"De er nu ikke længere i kø som nummer 36 uanset hvad deres spørgsmål måtte være. Hvis de vil i dialog med TDC bedes de venligst rette skriftlig henvendelse til bestyrelsen , da vi kun via denne instans er i stand til at hjælpe dem [i]

Jeg bor et sted hvor en hurtig nethastighed er noget man ønsker sig, men sandsynligvis aldrig får, og derfor vil streaming være et problem for mig.

I forvejen har jeg det ene udfald efter det andet på Tv-delen, og hvordan skal det så ikke gå når musikken udelukkende skal kunne køre online.     

Man må gå ud fra at de kunder som ikke kan benytte de nye services fuldt ud vil blive tilbudt en kraftig reduktion i deres abonnementspris. 

I forvejen ligger TDC i den tunge ende prismæssigt, og ærligt talt så mener jeg ikke at man får valuta for sine penge med halvdårlig nethastighed, reklamer hver 12. minut samt nu også at blive afskåret fra at have en musiksamling som man selv kan styre og høre uden problemer.

Vågn nu op TDC, inden vi begynder at flygte......

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Begynder at flygte....? :-)

TDC har allerede tabt rigtig mange kunder og jeg har fuld forståelse for din frustration. Dog er det ikke TDC der udsender reklamer, men de forskellige TV-kanaler. Så langt vil jeg forsvare TDC.

Er selv for nylig "flygtet" og fik en tør slowmail fra TDC, med bekræftelse på min opsigelse, efter mere end 30 år som trofast kunde. Det i sig, synes jeg er ganske ironisk og fortæller en del om virksomhedens kundepleje.

Hvis man nu forestiller sig, at ordlyden i brevet var anderledes og personlig, med en beklagelse af, at miste mig som kunde ville jeg have svaret:

(Skal læses med et smil) 

Kære TDC, Karoline

tak for Jeres/din response vedrørende min opsigelse af TDC.

Det varmer mit hjerte, at I har været glade for mig som kunde og har fuld forståelse for, at I kommer til at savne vores hyggelige samtaler - specielt de gange jeg har fået mulighed for at snakke med rigtigt mange medarbejdere ad gangen. Altid trygt at vide, at I er mange der vil hjælpe og har et system, der man kan blive videresendt op til seks/otte forskellige personer under én samtale - det er bare så hyggeligt, at hilse på så mange samtidig.

Jeg vil dog påpege, at jeg var fair. Jeg ringede jo netop inden, for at høre om I kunde matche det tilbud jeg havde fået fra et konkurrende teleselskab. Bare for at give Jer en chance til at forblive i mit liv, men den unge mand jeg fik i røret, kunde ikke stille noget op. Han var også ked af det, derfor har jeg nu sendt ham en æske chokolade (Anthon Berg guldæske).

Der har været mange overvejelser, inden jeg tog mit beslut. Det som dog har skuffet mig mest, er da I brugte en måned på at grave Fiber-net ned på vores vej (i weekender), men kun tilbød ervhervs-kunder mulighed for tilkobling. Det har vi nu én på vores vej der er (af ca 50 husholdninger), og jeg må nøjes med at glæde mig på hans vegne. Vi andre må være tilfredse med kobber. Der er det dog ingen anden udbydere, der kan ændre på, da TDC´s monopol efter opkøb af Dong´s udvidelser, begrænser udviklingen.

Nu får jeg ikke et hurtigere internet med min nye udbyder, men billigere.

Livet skal jo gå videre og mit behov har udviklet sig i en anden retning, end Jeres virksomhedsstrategi. Vores veje må helt enkelt skilles.

De bedste hilsener
xxxx (459200498123485023572543570000XX41)

P.S. Skal også hilse fra Bjarne

Redigeret af Stefan 020615 - Fjernet efternavn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)