TDC og web TV / TDC Play

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterR har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hvorfor svarer TDC ikke officielt på de indlæg der har været i går og i dag, omkring skifte til ny TDC Play - ny webplayer - m.m.

De fejl der er, er jo ikke noget som brugerne selv kan rette eller sidde og "hygge nygge" med andre forumbrugere, om at løse ved "lidt nørklerier med en driver eller en loddekolbe".

TDC har skrevet om beta-test i noget tid - og det er da ganske OK. Det er så ejendommeligt at opleve, at helt banal og basale funktioner ikke fungere.

Jeg har nogle fejl jeg vil have rettet. Jeg skal da ikke sidde med ringere kvalitet af visningen. Jeg vil da ikke godtage, at jeg må undvære standardkanal som bl.a. TV2, DR3 i oversigten - ikke kan vælge de programmer overhovedet.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PeterR,

Vi da frygteligt aktive i Play-tråden - har du kigget der? 

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/td-p/107402

/Ulf

Jeg har nøjagtig samme problem - jeg kan heller ikke forstå i ikke kan teste ordentlig, inden lægger nyt på!

Hvis jeg skal ind på de forskellige programmer, skal jeg klikke på pilen (nederst) og det tager så lang tid at komme gennem de forskellige programmer, så mit temperament koger over ind imellem :-((

Hvis jeg bruger oversigten i højre side, springes der programmer over, så jeg alligevel må gennem alle for at komme til det ønskede.

Jeg har ingen røde "kasser," som i skriver et sted, og de pile som skal være i programmerne jeg har adgang til, sidder med så få undtagelser, ude i siden hvor jeg slet ikke kan få adgang til dem.

Lad os så se om den TDC-ros i medierne forleden, om at jeres service var den bedste, holder stik.

MVH Heto

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterR har modtaget fra andre medlemmer.

hej Ulf,

jeg har svaret under ny tråd, samme forum - "til Uffe (og TDC Play)"

beklager, der burde jo så stå Ulf i stedet for

hilsen Peter

det er godt nok en ringe billedkvalitet 

ja kunne være fint med en bedre billedkvalitet på den nye version

Spørgsmålet var jo bl. a. Hvorfor svarer du ikke på indlæggene???

Det virker utroligt arrogant blot at henvise til en anden tråd, hvor der ikke svares på specifikke spørgsmål.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)