TDC og deres kundeservice.

Har idag brugt 1½ time på TDC´s fejlmelding. Inden for det sidste ½ år, har vi haft kontaktet TDC 6 gange pga udfald på telefon og internet. Hver gang får vi at vide, at vi skal pille alle stik og ledninger fra og starte forfra/geninstallere.

Er der nogen her i forumet der ved om man kan beholde sin mail adresse hvis man skifter udbyder ?

Ps. da vi snakkede med kundeservice/fejlmelding idag, lovede han at sende en mail til mig om at nu ville sagen ang. fejlmelding, endelig gå igang. Den besked har vi også fået de andre 6 gange vi har kontaktet TDC´s fejlmelding ! Pt er der ikke sket noget endnu og jeg har ikke fået den lovede mail vedr. min fejlmeldingen her idag.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej peter1215

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg er meget ked af at hører, at du har haft problemer med din TDC løsning. Jeg kan umiddelbart se, at din mailadresse er tilknyttet din fejlmelding. Vi har sendt i alt 4 mails i fejlretningsforløbet, og den første er sendt d. 29/9 kl. 16.53. Hvis du ikke har modtaget dem, vil jeg bede dig tjekke din spamfilter.  

Håber dit problem er løst og at du har modtaget vores mails, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

hej

jeg har haft lignende problem. det tog mig også langt tid og megen telefonsnak at opnå at få min mail til at fungere. ja man skal skifte mailadresse hvis man får en ny udbyder. man kan godt beholde den man har men skal kontakte den udbyder for at få lov at beholde den. jeg havde hos telenor og deres svar var at de, ligesom tdc helst så at alle forbindelser var hos dem. f.eks. telefon bredbånd o.s.v. så mit bedste bud er at bede tdc. om en helt ny opsætning på din mail med deres servere og deres godkendelse af din mailadresse (de tilbyder dig en) men jeg er bange for at du skal tale meget fast til den medarbejder (ikke grimt) men tydeligt at nu skal de altså få fingrene ud for de kan det godt. venligst nneGlad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)