TDC mobilt bredbånd og IPAD

Hvorfor skal jeg straffes, fordi min bærbare/mobile computer er en IPad?

Jeg er i de seneste dag været i kontakt med TDC's flinke support medarbejdere i 4-5 timer pr. telefon, en stor del af tiden har været ventetid. De rare TDC medarbejdere har gjort en brav indsats for at få mit TDC play til at virke. 

Jeg fortæller, at jeg har en IPAD og mobilt bredbånd, ligesom at jeg har aktiveret app'en til IPad via min mobiltelefon. "Det skal du også gøre, det skal virke!". Jeg får også registreret app'en korrekt, men når jeg forsøger at spille musik, for jeg følgende fejl - "Du skal være TDC Play kunde for at høre musik". 

Efter disse mange timer i telefonen og ligeså mange forsøg på at foretage registrering på TDC's site, med det resultat, at det fortsat ikke virker, hvorfor jeg må ringe igen.

Langt om længe efter 3 dage og meget irritation, får jeg idag fat i en TDC medarbejder, der fortæller mig at "Ja, dit mobile bredbånd giver adgang til TDC Play, du skal blot logge på TDC Play websiden og bruge den". tillykke min ven, den virker ikke på en IPAD. Det er vel bl.a. derfor i har lavet en app'en. Og så får jeg en forklaring om, at jeg skal købe et SIM kort til en mobiltelefon i stedet og sætte i min IPad, så har jeg adgang via app'en. OK, nu bliver jeg altså forvirret. Jeg har et abonnement, der giver mig adgang til musik via TDC Play, hvis min computer ikke havde været en IPAD. Og app'en findes jo allerede. Jeg bliver nu foreslået, at købe et telefon-abonnement til min IPad, for så kan jeg få adgang til TDC Play, men så kommer jeg jo til at betale for et telefonabonnement, som jeg ikke kan bruge, da min IPAD ikke er en telefon.

Ærlig talt, dette virker ikke særlig professionelt, prøv lige at komme ind i kampen TDC - I har allerede løsningen, jeg er allerede mobil bredbåndskunde og derfor TDC Play kunde. Få det nu til at virke.

Når i så har fået dette til at virke for os med IPAD's, så sørg venligst for, at informere jeg supportere og sælgere om hvad, der er muligt og ikke muligt - de kunne spare os alle for en del tid - inkl. TDC selv.

Prøv lige at sætte jer i kundens sted!!

TDC, vil I gøre noget for os IPAD / Mobilt Bredbånd kunder? - Vi betaler også abonnement!

44 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey c-runner

Dette mini-abonnement giver adgang til TDC Play på iPad: http://shop.tdc.dk/Mini/342052,default,pd.html

DBH

C

Hej Chriz

Ja, tak - men det burde jeg også have til TDC mobilt bredbånd Pro 15 Mbit!! Mini er jo blot det lille og billige abonnement! TDC Play Web kan jeg ikke få til at virke på iPad og app'en siger jeg skal være TDC Play kunde.
Er det korrekt forstået, at du mener jeg burde have adgang?
Omdømme 2

Mini-produktet er forløberen til at give adgang på iPad. De øvrige Mobil bredbånd følger efter sommerferien.

DBH

C

Hej Tak for svaret, jeg ser frem til at det virker!!
Jeg har lige precis det samme problem! Det eneste grund til at jeg købte en mobil bredbånd abbonnenent er at kunne få adgang og downloade musik på min iPad.. Og indtil videre er det ikke lykkedes...
Omdømme 2

Lover at skrive så snart der bliver meldt klar

Sommerhilsen

C

Noget nyt i sagen om adgang til play med ipad og mobil bredbånd?

Omdømme 2

nope. Jeg er netop vendt hjem fra ferie og har bedt om at få en status.

Super - Venter med spænding...

Nu er det ikke for at lyde utålmodig - men er der stadig ikke noget nyt?

Omdømme 2

Hey xlipower

NP jeg har rykket igen. Den er stadigvæk in proces.

DBH

C

Hej Chriz Det er altså let at blive utålmodig. I gør TDC play tilgængelig for mini abonnement, men er derefter flere måneder om at løse dette for os med de "store" abonnementer. Idet jeg stadig forventer TDC play app'en meget snart kommer til at virke på mit abonnement. Det er virkeligt svært at forstå, hvorfor TDC ikke blot leverer varen?
Enig - - - Er det ikke meget simpelt at åbne for de andre abb. hvis det allerede er vedtaget at de mobile brebånds abb. skal kunne give adgang?

Omdømme 2

Abonnementer og validering er desværre udenfor mit område, så der er ikke nogen håndtag jeg kan rykke i - udover at komme med trusler om bad standing og afhuggede hestehoveder. [Har fået bekræftet at opgaven er på prioteringslisten - jeg er også ked af ikke at kunne få glade brugere på applikationen]

Nååå men så gik der lige et par uger mere - Er der noget nyt nu?

Hej Chriz

Nu er vi vist efter sommerferien. Kan du huske, at du lovede TDC Play til alle os med de dyrere mobile bredbånds abonnementer efter sommerferien? Min tålmodighed er ved at løbe ud! Tror du stadig på en dato i 2011?
Enig - Og til at starte med bare et svar - har ikke hørt noget nyt i meget lang tid nu...

Omdømme 2

Hey xlipower et all.

Der arbejdes på at finde en løsning. jeg kan desværre ikke komme med et tidsestimat endnu.

DBH

Budbringeren

Jamen så gik der næsten en måned mere.. Er tæt på at skifte til Onfone og spare en masse penge hver måned, for grunden til TDC var faktisk kun Play og den gode service..

Håber ikke det bringer mig i Bad standing at nævne Onfone her på en TDC side... Nu er ONFONE jo en konkurrent som er billigere osv., så kunne jo godt være at ONFONE ikke var så velset herinde.. Så skal nok lade være med at skrive ONFONE mere.. ... ... ...

Håber bare så meget på en løsning fra TDC snarest - Vi betaler mange penge for det, og bare det at det er et TDC kort burde jo altså være nok til at aktivere play, det er jo ikke et fremmed simkort, og der er jo et TDC nummer tilknyttet..

Undskyld chikanen med ONFONE, er bare snart lidt frustreret over det halve år jeg har "spildt" på TDC...

Omdømme 2

Hey xlipower

Det er forståeligt at det er frustrerende at et sim-kort ikke er et sim-kort. Dog vil jeg anbefale at du drager ned i TDC Butik og henter et TDC Mobil* abonnemet som suplement til dit mobil bredbåndsabonnement til brug for validering af Play app. *det er produktnavnet.

PS: Ingen bad standing for Onfone. Det er et datterselskab. men jeg håber du bliver i butikken med denne løsning

C

Hej Medmindre det nævnte TDC Mobil sim kort er gratis, så har du vist misforstået problemet! Det billige mobilbredbånd har TDC Play adgang, men ikke de dyre? Få det nu løst uden vi skal købe flere abonnementer - måske vi ikke har brug for flere mobil abonnementer!
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen

Det venter jeg med spænding på, vi, min mand og mig vil nemlig snart invi

estere i en IPAD, så jeg håber snart i alle for en løsning på det problemGal humørikon

hilsen Bente/bbs

Men kan jeg gå ned i TDC butik og få et TDC simkort med adgang til play uden ekstra omkostninger (hverken abb eller oprettelse eller gebyrer af anden slags, altså 0 kr uden nogen stjerner) og hvor jeg bare kan benytte simkortet til at aktivere play, for så at ligge det nye simkort i en skuffe/skralder og så køre videre på mit almindelige oprindelige bredbånds simkort som er uden tale...?

Hvis ja er det smart, hvis nej er det ekstra penge til TDC og ikke en acceptabel midlertidig løsning på problemet - Igen, undskyld hvis det lyder hårdt, men er udelukkende fordi jeg synes Play er en fantastisk app og en god grund til at have TDC.. Grunden mangler bare lige PT..

Så blev det 2012... Og der gik en måned mere uden noget nyt...

Sååeee... Hvad siger vi til det hos TDC, sker der snart noget?

Omdømme 2

Det er stadigvæk kun Mini-abonnementet der har adgang. Så løsningen er et standard abonnement med forbrugsafregning men intet mdl abonnement.

Godt nytår

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)