tdc mobilt bredbånd

har mobilt TDC bredbånd når der er forbindelse lyser usb stikket blåt, men nu lyser det grønt på samme sted hvilket er dårlig forbindelse, hvad kan årsagen være?

7 Kommentarer

Når den lyser blå så køre den turbo 3G og hvis den så skifter til grøn det er når signalet går lidt ned så er hastigheden lidt langsommere det er hvad der sker det kan TDC ikke gøre så meget ved

Tak for oplysningen, gad vide om det bliver bedre.

Så skal du gå ind og se hvordan dækningen er på din adresse det kan du gøre via TDCs hjemmeside 

min pc er blevet så langsom med mobiltbredbånd det lyser næsten altid grønt vedvarende? næsten aldrig blåt.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan muligvis forbedre forbindelsen ved at tvinge Connect It til kun at køre 3G. Connect It har den uvane at skifte til Edge hvis Edge signalet er kraftigere end 3G signalet, selv om 3G signalet er kraftigt nok.

Prøv det, held og lykke.

Hovsa.

Jeg har samme problem. Hvordan tvinger man den til at køre 3G?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Man skal standse kommunikationen: gå ind i 'Netværk' og tryk på 'Afbryd'. Derefter kan man gå ind i 'Netværkstilstand' og klikke på 'Kun 3G' hvorefter man kan starte 3G. Dette bør man gøre hver gang man skal kommunikere, jeg ved ikke hvorfor, men Connect It er ikke det smarteste program jeg har oplevet. 

Held og lykke, jeg håber det hjælper.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P