TDC Mobil iMedia

Hej TDC. Jeg har et lille spørgsmål, jeg har kigget på jeres iPhone med abonnementet TDC Mobil iMedia.. Jeg har forstået det sådan at man betaler 1.199,00 for telefonen med det samme, og oprettelse 249 kr. Bagefter skal man i 6 måneder betale 599..

Mit spørgsmål er så at om der er andre bundede udgifter man har efter de 6 måneder? Eller har man afbetalt sit abonnement?
Jeg læste det med småt at efter de 6 måneder er prisen på 399 eller 499 husker ikke helt hvad tallet var, men er det noget man er bundet til at betale ?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det har du forstået helt rigtigt. Her er vilkårene for selve abonnementet:

http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil%20iMedia/tdc_imedia-ikke_bundle,default,pd.html?cgid=mobile-subscriptions

Der er ingen andre bundne udgifter efter din bindingsperiode på 6 måneder er udløbet. Du skal dog være opmærksom på at det relativt dyre abonnement fortsætter medmindre du selv ændrer det til et andet og billigere abonnement, - hvilket du kan gøre til hver en tid efter de 6 måneder.

Telefonen er IKKE låst til TDC. Det er der ikke rigtigt nogle selskaber der bruger mere, det der med låste telefoner.

Mvh FN ;-)

Hej Fn

Jeg mener nu at iphones er låst, men efter 6 måneder er det alligevel gratis at få den låst op, men rigtig alle andre mobiler er ikke sim-låst mere

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil ikke modsige dig, for jeg ved det ikke med sikkerhed.

Det er dog min opfattelse at mobiltelefoner generelt ikke er låst til en bestemt udbyder længere.

Anyway, så er det uden praktisk betydning for efter bindingsperioden udløb er det alligevel ganske gratis at få den låst op, såfremt den er låst.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Telefoner købt ved TDC er ikke låst,  eller ikke Iphone.

Hej,

Vi købte Iphone med Mobil iMedia abonnement. Af materialet hos Elgiganten fremgik som du skriver, klart og tydeligt "Efter 6 mdr. falder abonnemente til 399,- pr. måned" - det sker bare ikke i praksis. Vi har netop fået faktura gældende til 13/9 (telefonen blev købt i december - leveret i januar). Vi skifter formentlig til Oister, hvor det ser ud til at vi får langt mere for pengene - men skal da også lige høre TDCs forklaring..

Lækkert med et link der ikke virker..

I øvrigt er det ikke sådan telefonen/abonnementet er solgt. Det fremgår tydeligt, at "Efter 6 mdr. falder abonnementet til 399 kr./md. Negativ accept er og bliver dårlig stil.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)