TDC-Mailserver

Hej

Jeg har en bredbånsforbindelse, som fungerer fint - men: jeg har ét problem: jeg vil gerne "save" de indkomne mails på TDC's mailserver, men når jeg åbner Indbakken, er den altid tom. Hvad skal jeg gøre for at få den indkomne mail blive stående  i TDC's Indbakke? Det ville glæde mig at få et godt råd. På forhånd tak.

Mvh PH (xx@c.dk)

Jeg har fjernet e-mailadressen fra dit indlæg.

Vh. Rasmus - TDC

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du instiller din e-mail klient til at hente via "IMAP" i stedet for "POP3" slettes mailen først fra serveren når du sletter den i programmet (fx Outlook)

En anden mulighed er, i indstillinger, at vælge "Efterlad mailen på serveren"

Nu skriver du ikke hvilket program du anvender, så umiddelbart kan jeg ikke komme det nærmere.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

IMAP er ikke en mulighed hos TDC.

Mvh

Kim

Hej Lars

Tak for din stillingtagen, desværre er jeg ikke kommet videre. IMAP fungerer desværre ikke hos TDC, derfor har jeg forsøgt at finde stedet under indstillinger "Efterlad mailen på serveren" - men uden succes. Jeg arbejder med Vista + Outlook. Kan du eventuelt komme en løsning nærmere? På forhånd tak.

Mvh Peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Nicotec.

det lyder som om du er i gode hender, her så det vil jeg ikke blande mig i.

jeg vil dog lige 'skælde lidt ud'

du må ikke skrive din e-mail adresse på tdc forum, det er imod retningslinjerne for brug af tdc forum,

grunden er både for at beskytte dit privat liv, da det er et åben forum, og alle i heleværden kan nu se din mail adresse, men også for at undgå at Crowlere og Bots, finder TDC forum interesant,

bots og Crowlere er små programmer som graver internettet igennem for telefon nummere og email adresser, for se at deres ejermænd kan sælge dem til 'Spam'-udbydre.

det lyder måske ikke af meget men jeg ved at hvis en side bliver fundet med mange nummere, kan bots fylde så meget på et forum at hele den server den ligger på kan gå ned, har set det og har før været med til at rytte op efter dem.

så jeg vil forslå at du skriver en PM (Privat meddelse) til en moderator om han eller hun gider at fjærne din mailadresse fra dit indlæg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)